Метою реалізації проекту стало сприяння збільшенню прагнення молодих керівників малого та середнього бізнесу районних центрів області до покращення рівня сервісу, а також надання їм достатньої кількості знань та інструментарію для реалізації перманентних програм посилення рівня сервісу в їх компаніях.
Молоді керівники МСБ регіону пройшли поглиблене двомісячне навчання і отримали достатньо знань і навичок для того, щоб виводити рівень сервісу у своїх організаціях на принципово новий якісний рівень. По закінченню навчання кожен з них розробив для себе власний тактичний план впровадження Стратегії впровадження сервісу для якісного сервісу на наступних 6 місяців.
Навчання складалось з 8 модулів:
* КЛІЄНТСЬКИЙ ДОСВІД
* КЛІЄНТСЬКИЙ СЕРВІС 
* ОНЛАЙН- І ОФЛАЙН-ТУРБОТА 
* АТМОСФЕРА І КОМФОРТ
* ВІДНОШЕННЯ ПЕРСОНАЛУ
* КЛІЄНТОРІЄНТОВАНІСТЬ ПРОЦЕСІВ/РОБОТА ЗІ ЗВОРОТНІМ ЗВ'ЯЗКОМ
* АРХІТЕКТУРА І ДИЗАЙН КЛІЄНТСЬКОГО СЕРВІСУ
* ЗАХИСТ ПЛАНІВ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЩИРОГО СЕРВІСУ
Крім отримання знань під час проходження модулів, учасники проекту отримували домашнє завдання, яке повинні були виконувати.