Про основні прийоми копірайтингу для соціальних мереж, принципи інформаційного стилю для SMM, основні складові частини посту та адаптацію прес-релізу для Facebook розповіли учасникам заходу тренери Олександр Федік і Наталія Єременко.
Учасники зустрічі також дізналися чимало цікавого про жанр журналістики, якому притаманний великий обсяг контенту – лонгрід, у якому часто застосовують мультимедійні засоби та художній літературний стиль. Крім цього, тренери розповіли про особливості написання коротких дописів та основні підходи до візуалізації сторінок і публікацій у Facebook, а також про вимоги зазначеної соцмережі до візуальних матеріалів і наслідки їх порушення, фактори впливу на органічну видачу публікацій.
Учасники тренінгу також ознайомилися з платними інструментами просування у «Facebook», а також з основними форматами реклами і можливостями таргетування, що розкриває особливості досягнення результатів та цілей.