Сформувати команду фахівців;
 Розробити програму з профорієнтаційного курсу «Жити на рівних»;
Провести апробацію програми на 108 годин за програмою шляхом навчання двох пілотних груп по моделі експериментальної програми «Перспектива 21/3" на базі Державної реабілітаційної установи «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля» з метою підтвердження її практичної реалізації у подальшому житті;
Розробити методичні рекомендації для проведення профорієнтаційної роботи для дітей з синдромом Дауна та РАС.
Розробити «дорожню карту» щодо організації процесу навчання професійної підготовки дітей з особливими освітніми потребами під час навчання у школі.
Проєкт «Жити на рівних» був спрямований на розробку профорієнтаційного курсу та впровадження його в навчальний процес, щоб діти з особливими освітніми потребами після завершення школи отримали шанс у подальшому на працевлаштування та навчились бути максимально самостійними та соціально задіяними у житті.
Попереду багато роботи аби професійна орієнтація дітей з ментальними порушеннями запрацювала в освітньому процесі!!