Презентація проведена 17 вересня у приміщенні арт-галереї «ІнтерШик» Вінницьким об’єднанням обласних громадських організацій «Відкрите суспільство». Проект орієнтовано на Нові обличчя, нові підходи, нові ідеї та рішення – цього як ніколи потребує наша країна, що опинилася перед такими викликами, як майже зруйнована економіка, корумпована система врядування та зовнішня агресія проти України.
Як зазначила голова правління організації Світлана Ходакова, «жінки можуть та повинні займати гідне місце поряд із чоловіками в розбудові країни та проведенні реформ. Питання залучення жінок до громадського та політичного життя нарівні з чоловіками – це питання створення ефективних соціальних структур, що більш дієво реагують на виклики часу, розробляють та втілюють переможні сценарії для України».
Проект передбачає проведення пілотної громадсько-інформаційної кампанії під слоганом «Жінки – це 50% успіху України» та низку публічних заходів у Вінницькій та Львівській областях. До дискусії будуть залучені лідери громадської думки, представники політичних партій та ЗМІ.
Інформаційну кампанію «Жінки – це 50% успіху України» спрямовано на покращення іміджу жінок у політичному і громадському житті. Адже, 50 % це не кількість жінок серед населення України (насправді їх 54 %), а їх рівноправна участь у розбудові та реформуванні держави.
Важливий аспект кампанії – це робота з громадськістю та політичними партіями. Довгострокова мета цих проектів — більш збалансоване представництво жінок серед кандидатів та обраних посадовців. Пілотними проекти є через свою експериментальну складову, оскільки під час їх проведення вивчатиметься ефективність повідомлень та інструментів ведення кампанії.
Кампанія складатиметься з рекламної та комунікаційної складових. На зовнішніх носіях у Львівській та Вінницькій областях впродовж другої половини вересня та жовтня будуть розміщені рекламні матеріали. На телебаченні транслюватимуть ролик «Жінки – це 50% успіху України». Відбуватиметься низка заходів із залученням лідерів громадської думки: прес-конференції, експертні виступи на телебаченні, зокрема на телеканалі «Доба», публікації у пресі.
Ця кампанія — перший крок до зміни сприйняття жінок у суспільному житті.