Сьогодні, в приміщенні обласної державної адміністрації для уповноважених осіб з питань запобігання та протидії корупції структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, а також представників кадрових служб відповідальних за проведення спецперевірки відбувся семінар щодо особливостей та нововведень у законодавстві що стосується проведення спецперевірки.
Тематику семінару для всіх учасників широко розкрив головний спеціаліст сектору з питань запобігання корупції апарату обласної державної адміністрації Андрій Сільницький. Так, фахівець ознайомив із нормативно-правовою базою, яку слід використовувати під час проведення спецперевірки та детально розповів про категорії осіб, стосовно яких вона має проводитись.
Окрім того, працівниками Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях проведено семінар, на якому розглянуто актуальні питання застосування законодавства про державну службу.
Зокрема, розглянуто практичні питання щодо оприлюднення інформації про оголошення конкурсу на зайняття посад, а також особливостей перевірки територіальними органами НАДС рішень про оголошення конкурсу та умов його проведення .
Про практику подання документів на оприлюднення оголошення про проведення конкурсу та типові помилки при їх оформленні розповіла головний спеціаліст Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях Іванна Окорочкова. Спеціаліст ознайомила із основними нормативними актами, якими мають керуватись працівники служб управління персоналом, а також зосередила увагу на тих інтернет-ресурсах, де розміщено актуальну законодавчу та нормативно-правову базу України.
По завершенню теоретичної частини учасники семінару мали можливість розглянути приклади типових помилок та шляхи їх вирішення, а також отримати відповіді на окремі питання, що стосуються діяльності працівників кадрового забезпечення.