Четвертий рік поспіль у червні на базі Комунального закладу вищої освіти «Вінницька академія неперервної освіти» проводиться обласний Форум «Нова українська школа в дії!».
В рамках Форуму висвітлено результати участі закладів області у всеукраїнському експерименті, педагоги обмінювались практичним досвідом щодо становлення Нової української школи.
З 2017/2018 навчального року розпочалось пілотне впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти Нової української школи.
До Всеукраїнського експерименту з реалізації нового було включено 12 шкіл області (всього 18 вчителів початкових класів):
Агрономічненська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.,
загальноосвітня школа І-ІІІ ст. смт Сутиски,
комунальний заклад «Калинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 – гімназія»,
спеціалізована загальноосвітня школа І ст. з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради,
Стрижавська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. Вінницького району,
середня загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 с.Городківка,
загальноосвітня школа І-ІІІ ст. смт Оратів,
загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 смт Теплик,
Рахнівсько-Лісова середня загальноосвітня школа,
комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»,
навчально-виховний комплекс «ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей» м.Жмеринка,
Іллінецький НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – гімназія №2» Іллінецької міської ради. Ці заклади стали першопрохідцями.
Педагогічні колективи цих шкіл протягом 4 років апробовували новий стандарт початкової школи, програми та освітні матеріали.
«Напрацювання педагогів та управлінців нашої області стали базою для всіх інших вчителів, які почали по-новому працювати з дітьми, які є нашим найціннішим ресурсом», - відзначив директор Департаменту гуманітарної політики обласної державної адміністрації, під час відзначення грамотами Департаменту учасників експерименту.
В продовж цих років Комунальним закладом вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» проводилось підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, заступників директорів та директорів шкіл, які впроваджували Державний стандарт початкової освіти та навчальні матеріали для початкової школи (науково-методичний та психологічний супровід, консультування, надання адресної допомоги).