Голова обласної державної адміністрації сьогодні, 26 березня, провів щотижневу робочу нараду з директорами департаментів та служб регіону з питань життєдіяльності Вінниччини.

Керівник області заслухав оперативну інформацію про поточну ситуацію в регіоні за різними галузевими напрямами та озвучив низку доручень керівникам структурних підрозділів ОДА.

Валерій Коровій, зокрема, повідомив про Постанову Кабінету Міністрів України стосовно монетизації пільг по перевезенню пасажирів як міських, так і приміських та міжміських маршрутів. «З огляду на те, що в нас відбулося чітке розмежування понять міжміських маршрутів, за які відповідає обласний бюджет, приміських – де відповідальні районні бюджети, та міських, що перебувають у віданні міст, нам потрібно дуже детально вивчити цю постанову і створити окрему робочу групу. Це дуже серйозне питання, і потрібно відпрацювати ефективний механізм», - наголосив Валерій Коровій.

Перший заступник голови ОДА Андрій Гижко, у свою чергу, інформував про нараду, що відбулася минулого тижня в Житомирі, на якій 5 регіонів України, в тому числі й Вінниччина, презентували власні карти спроможних Центрів первинної медико-санітарної допомоги. «Зараз ми очікуємо графік Міністерства охорони здоров’я, нас запросять на співбесіду, і після цього буде розблокована субвенція на розвиток сільської медицини. Для Вінницької області передбачені кошти у сумі 299 млн. грн.», - повідомив Андрій Гижко.

Разом з тим, заступник голови облдержадміністрації Василь Броварник доповів про участь у засіданні із захисту перехідних об’єктів, що пропонуються для фінансування за кошти Державного фонду регіонального розвитку. «Для Вінниччини по ДФРР передбачено 178 млн. гривень. Ми захистили 10 перехідних об’єктів і готуємось до наступного захисту», - зазначив Василь Броварник.

Також під час наради було порушено питання благоустрою територій населених пунктів та розчистки придорожніх смуг. А начальник управління  у справах національностей на релігій облдержадміністрації Ігор Салецький презентував присутнім карту пріоритетів управління на 2018 рік.