АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за 2016 рік

За 2016 рік до облдержадміністрації надійшло 20014 звернень, що на 5852 одиниці, або 30,3% більше ніж за 2015 рік (14162 звернення).

 

 

За 2016 рік до облдержадміністрації надійшло 20014 звернень, що на 5852 одиниці, або 30,3% більше ніж за 2015 рік (14162 звернення).

У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання соціального захисту – 12555 одиниць, або 62,7% від загальної кількості (за 2015 рік – 7160 одиниць, або 50,6%);
  • на другому місці, за актуальністю, питання комунального господарства - 2482 одиниці, або 12,4% від загальної кількості (за 2015 рік – 2143 одиниці, або 15,1%);
  • трійку найбільш поширених замикають питання аграрної політики і земельних відносин – 968 одиниць, або 4,8% від загальної кількості (за 2015рік – 939 одиниць, або 6,6%);
  • четверте місце, за поширеністю, займають питання охорони здоров'я – 797 одиниць (3,9%) (за минулий, 2015 рік – 726 одиниць, або 5,1%);
  • на п’ятому місці, за актуальністю, питання транспорту і зв’язку – 497 одиниць (2,5%) (за 2015 рік – 380 одиниць, або 2,7%);
  • наступна категорія, за актуальністю, питання праці і заробітної плати – 413 одиниць, або 2,1% від загальної кількості (за 2015 рік - 637 одиниць, або 4,5%);
  • житлової політики – 324 одиниці (1,6%) (за минулий, 2015 рік - 314 одиниць, або 2,2%);
  • питання освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 304 одиниці, або 1,5% від загальної кількості (за 2015рік - 274 одиниці, або 1,9%).

 

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання субсидій; отримання соціальних виплат, матеріальної допомоги; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

На другому місці, за кількістю, знаходяться питання комунального господарства, вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж тощо.

Значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виготовлення державних актів на земельні ділянки. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

Питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, питання роботи медичних закладів, установ, проходження МСЕК тощо.

Кількість повторних звернень громадян протягом 2016 року зафіксовано 17 звернень, за минулий, 2015 рік, їх не зареєстровано. Аналіз змісту підтвердив факт надходження звернень від одних і тих же громадян з одних і тих же питань до керівників різних рівнів. Для даної категорії громадян розроблені відповідні заходи, для надання додаткових роз’яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій.

Протягом 2016 року до облдержадміністрації надійшло 268 колективних звернень, або 1,3% від усіх звернень, що на 23 звернення більше ніж за 2015 рік (291 звернення, або 2,0%).

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців області з питань аграрної політики і земельних відносин, транспорту тощо.

5776 одиниць, або 28,9% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів, за минулий, 2015 рік таких було 4076 звернення, або 28,8% від загальної кількості звернень громадян що надійшли до облдержадміністрації.

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання житлових субсидій на оплату комунальних послуг, різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг, розрахунків за здану сільськогосподарську продукцію (молоко, м’ясо) та інше.

За 2016 рік до обласної державної адміністрації звернулось 43250 громадян, а за 2015 рік ця цифра становила 30980 громадян. Тобто, збільшення кількості громадян, що звернулись до обласної державної адміністрації становить 12270 чоловік.

За звітний період двічі проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в кожній із 27 районних державних адміністраціях відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок складено відповідні довідки на ім’я керівника апарату облдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення роботи в районних державних адміністраціях. У всіх зазначених райдержадміністраціях рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю обласною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за 2016 рік розглянуто стан виконання доручень керівництва по 12 зверненням. Тематика питань стосувалась житлово-комунальних, медичних, соціальних та супутніх цим питанням.

За 2016 рік проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання матеріальних допомог та виплати допомоги на лікування тощо.

Обласна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області та на офіційних веб-сайтах обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійним контролем керівництва облдержадміністрації.

"Гаряча лінія" голови облдержадміністрації Валерія Коровія з питань протидії корупції та додержання законодавства з питань праці та зайнятості населення
тел.: (0432) 61-45-26
e-mail: stop_korupcia@vin.gov.ua

Архів новин

Липень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

© Вінницька обласна державна адміністрація.

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International 21100 м. Вінниця вул. Соборна 70 Тел. (0432) 59-21-10, Тел./факс 59-21-28 email: oda@vin.gov.ua