АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за ІІ квартал 2020 року

За ІІ квартал 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 2798 звернень громадян, що на 1038 одиниць менше ніж за відповідний період 2019 року – 3836 звернень громадян.

За видами звернень загалом переважають заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

соціального захисту – 994 одиниці, або 35,5% від загальної кількості, за відповідний період 2019 року – 1515 одиниць або 39,5%;

комунального господарства – 740 одиниць, або 26,4%, за відповідний період 2019 року – 1333 одиниць, або 34,7%;

охорони здоров'я – 296 одиниць, або 10,6%, за ІІ квартал 2019 року – 268 одиниць, або 7,1%;

аграрної політики і земельних відносин – 189 одиниць, або 6,7%, за відповідний період 2019 року – 127 одиниць, або 3,3%;

транспорту і зв’язку – 122 одиниці, або 4,4% від загальної кількості, за відповідний період 2019 року – 85 одиниць, або 2,2%.

Протягом ІІ кварталу 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 40 колективних звернень громадян (з питань аграрної політики і земельних відносин та транспорту), що складає 1,4% від усіх звернень, за відповідний період 2019 року – 40 одиниць, або 1,0%.

За звітний період цього року надійшло 16 повторних звернень, або 0,6% від усіх звернень, а за ІІ квартал 2019 року – 4, або 0,01% від усіх звернень.

562 одиниці, або 20,1% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення (багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів) за відповідний період 2019 року 816 звернень (21,3%).

За ІІ квартал 2020 року до обласної державної адміністрації звернулось 8970 громадян, а за ІІ квартал 2019 року ця цифра становила 5557.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, за ІІ квартал цього року керівництвом обласної державної адміністрації особисто прийнято 10 заявників, це становить 0,6% від загальної кількості. За аналогічний період 2019 року особисто прийнято 23 заявники, що становить 0,6%.

Від органів влади вищого рівня протягом ІІ кварталу 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 2458 звернень (у 2019 році – 3510).

На виконання пункту 5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 проведено 3 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема надання матеріальної допомоги на лікування.

Обласна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва обласної державної адміністрації.