АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації  за  ІІІ квартал  2020  року

За ІІІ квартал 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 3603 звернення, що на 985 одиниць, або 21,5% менше ніж за ІІІ квартал 2019 року - 4588 звернень.

За видами звернень загалом переважають заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

питання комунального господарства - 1161 одиниця, або 32,3%, за відповідний період 2019 року - 1991 одиниця, або 43,4%;

на другому місці, за актуальністю, питання соціального захисту – 1031 одиниця, або 28,6% від загальної кількості, за ІІІ квартал 2019 року – 1313 одиниць, або 28,6%;

трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров'я – 344 одиниці, або 9,5%, за аналогічний період 2019 року - 287 одиниць, або 6,3%;

на четвертому місці питання аграрної політики і земельних відносин – 252 одиниці, або 6,9%, за ІІІ квартал 2019 року - 260 одиниць, або 5,7%;

п’яте місце, із найпоширеніших, займають питання транспорту і зв’язку – 162 одиниці, або 4,5%, за відповідний період 2019 року - 142 одиниці, або 3,1%.

Протягом ІІІ кварталу 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 66 колективних звернення, або 1,8% від усіх звернень, що на 6 звернень менше ніж за відповідний період 2019 року - 72 звернення, або 1,6%.

За звітний період 2020 року зафіксовано 18 повторних звернення, або 0,5% від усіх звернень, а за ІІІ квартал 2019 року їх було 31, або 0,7% від загальної кількості.

514 одиниць, або 14,3% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2019 року 749 звернень, або 16,3%.

За ІІІ квартал 2020 року до обласної державної адміністрації звернулось 12536 громадян, а за ІІІ квартал 2019 року ця цифра становила 13068 громадян. Тобто, спостерігається незначне зменшення кількості громадян, що звернулись до обласної державної адміністрації на 532 особи.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, на особистих прийомах керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 76 звернень, це становить 2,1% від загальної кількості, за ІІІ квартал 2019 року – 18 звернень, або 0,4%.

В обласній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за телефонним № 0800 216 433 громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання. В середньому, за день надходить понад десять дзвінків.

Від органів влади вищого рівня протягом ІІІ кварталу 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 2847 звернень, в 2019 році – 4177 звернень, в тому числі від.

Обласна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва обласної державної адміністрації.