АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за ІІ квартал 2015 року

За ІІ квартал 2015 року до облдержадміністрації надійшло 2660 звернень, що на 868 одиниць більше ніж за відповідний період 2014 року (1792 звернення).


АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про організацію роботи зі зверненнями громадян
в облдержадміністрації за ІІ квартал 2015 року


За ІІ квартал 2015 року до облдержадміністрації надійшло 2660 звернень, що на 868 одиниць більше ніж за відповідний період 2014 року (1792 звернення).
У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.
Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:
· питання соціального захисту – 979 одиниць, або 36,8% від загальної кількості (за відповідний період 2014 року - 532 одиниці або 29,7%);
· на другому місці питання комунального господарства - 454 одиниці (17,1%) (за відповідний період 2014 року - 268 одиниць, або 14,9%);
· трійку найбільш поширених замикають питання аграрної політики і земельних відносин – 223 одиниці, або 8,4% (за відповідний період 2014 року - 160 одиниць, або 8,9%);
· охорони здоров'я – 205 одиниць (7,7%) (за відповідний період 2014 року - 186 одиниць, або 10,3%);
· праці і заробітної плати – 121 одиниця (4,5%) (за відповідний період 2014року - 112 одиниць, або 6,2%);
· питання транспорту і зв’язку – 107 одиниць (4,0%) (за відповідний період 2014 року - 67 одиниць, або 2,5%);
· житлової політики – 64 одиниці (3,4%)(за відповідний період 2014 року - 129 одиниць, або 7,2%).
Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.
На другому місці за кількістю знаходяться питання комунального господарства, вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж тощо.
Значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виготовлення державних актів на земельні ділянки. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.
Питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, питання роботи медичних закладів, установ, проходження МСЕК.
Питання праці та заробітної праці – велика кількість питань цієї галузі викликана реорганізацією деяких установ, що призвело до скорочення робочих місць та заборгованості з виплати заробітної плати.
Протягом ІІ кварталу 2015 року до облдержадміністрації надійшло 92 колективних звернення, або 3,4% від усіх звернень, що на 26 звернень більше ніж за відповідний період 2014 року (66 звернень, або 3,3%).
Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців області з питань аграрної політики і земельних відносин, транспорту тощо.
854 одиниці, або 32,1% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2014 року (458 звернень (25,5%).
Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг, розрахунків за здану сільськогосподарську продукцію (молоко, м’ясо) та інше.
За ІІ квартал 2015 року до обласної державної адміністрації звернулось 8899 громадян, а за ІІ квартал 2014 року ця цифра становила 5807 громадянин.
На особистих прийомах керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 104 звернення, це становить 5,8% від загальної кількості (в 2014 році – 97 звернень, або (5,4%)).
Від органів влади вищого рівня протягом ІІ кварталу 2015 року до обласної державної адміністрації надійшло 2117 звернень (в 2014 році – 1276), в тому числі.

За звітний період проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в 12 районних державних адміністраціях відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок складено відповідні довідки на ім’я керівника апарату облдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення роботи в районних державних адміністраціях. У всіх зазначених райдержадміністраціях рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.
На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю обласною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за відповідний період 2015 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.
За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування.
Обласна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області та на офіційних веб-сайтах обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва облдержадміністрації.

 

"Гаряча лінія" голови облдержадміністрації Валерія Коровія з питань протидії корупції та додержання законодавства з питань праці і зайнятості населення та захисту прав інвесторів
тел.: (0432) 61-45-26
e-mail: stop_korupcia@vin.gov.ua

Архів новин

Листопад 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

© Вінницька обласна державна адміністрація.

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International 21050 м. Вінниця вул. Соборна 70 Тел. (0432) 59-21-10, Тел./факс 59-21-28 email: oda@vin.gov.ua