Порядок розгляду звернень громадян та вимоги до їх оформлення

 Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян":

  • Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
  • Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
  • Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1цього Закону.
  • Звернення може бути усним чи письмовим.
  • Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
  • Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
  • Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.
  • Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

  

Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення,  

Ви можете:

- надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул. Миколи Оводова, 33,

м. Вінниця, 21050 Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації;

- подати його через приймальню Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації за адресою: вул. Миколи Оводова, 33, м. Вінниця , каб. ІІ-3

- надіслати звернення  електронною поштою - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.