ЗВІТИ ПРО ВИКОНАННЯ ПАСПОРТУ БЮДЖЕТНОЇ ПРОГРАМИ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Завантажити набір даних (XLSX, 7z)

 

Паспорт набору даних

Ідентифікаційний номер

12 – zvit-budjetna-programa

Найменування набору даних

Звіти про виконання паспорту бюджетної програми облдержадміністрації

Опис змісту

Звіт

Мова

Українська

Формати

XLSX, 7z

Формат стиснення набору даних

(у разі наявності такого стиснення)

 7z

Дата і час першого оприлюднення набору даних

 14.02.2017

Дата і час внесення останніх змін до набору даних

 21.11.2019

Дата актуальності даних у наборі даних

 21.11.2019

Періодичність оновлення набору даних

Щороку

Підстава оприлюднення набору даних

 Розпорядження голови облдержадміністрації від 15 липня 2019 року №515 "Про затвердження Порядку оприлюднення облдержадміністрацією наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних"

Ключові слова

Звіт

Гіперпосилання на набір даних

 http://www.vin.gov.ua/bilshe/biudzhetnyi-zapyt-ta-biudzhetna-prohrama

Гіперпосилання на структуру набору даних

 https://data.gov.ua/dataset/29e7c73e-2d08-4940-944f-2a25a28fa267

Розпорядник інформації

Вінницька обласна державна адміністрація

Відповідальна особа

О. Новікова

Електронна адреса відповідальної особи

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

_________

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення.

Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, зокрема в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту відкриті дані з обов’язковим посиланням на джерело їх отримання.

Умовою будь-якого подальшого використання відкритих даних є обов’язкове посилання на джерело їх отримання (у тому числі гіперпосилання на веб-сторінку відкритих даних облдержадміністрації).