За ІІІ квартал 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 3603 звернення, що на 985 одиниць, або 21,5% менше ніж за ІІІ квартал 2019 року - 4588 звернень.

За ІІ квартал 2020 року до обласної державної адміністрації надійшло 2798 звернень громадян, що на 1038 одиниць менше ніж за відповідний період 2019 року – 3836 звернень громадян.

Сьогодні, 5 березня, голова обласної державної адміністрації Владислав Скальський провів особистий прийом громадян. Очільник Вінниччини розглянув низку колективних та індивідуальних звернень.

За 2019 рік до облдержадміністрації надійшло 18033 звернення, що на 2513 одиниць, або 14,0% більше ніж за 2018 рік (15520 звернень). У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

У Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Вінницької області відбувся семінар для відповідальних осіб з питань доступу до публічної інформації та по роботі зі зверненнями громадян в райдержадміністраціях та об’єднаних територіальних громадах

За ІІІ квартал 2019 року до облдержадміністрації надійшло 4588 звернень, що на 871 одиницю, або 19,1% більше ніж за ІІІ квартал 2018 року - 3717 звернень.

За ІІ квартал 2019 року до облдержадміністрації надійшло 3836 звернень, що на 563 одиниці більше ніж за відповідний період 2018 року - 3273 звернення. У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

 За І квартал 2019 року до облдержадміністрації надійшло 4802 звернення, що на 1445 одиниць більше ніж за відповідний період 2018 року (3357 звернень). У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

За 2018 рік до облдержадміністрації надійшло 15520 звернень, що на 1338 одиниць, або 8,6% більше ніж за 2017 рік (14182 звернення). У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Світ швидко змінюється. Швидко змінюється і свідомість людей. Все більше громадян усвідомлюють свої права, а реалізовуючи їх, все ширше застосовують Закони України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації». Активно користуються правом на інформацію громадські організації та журналісти. Посилені вимоги до сайтів органів влади, які мають забезпечити якнайширший доступ громадськості до інформації про владну діяльність.

Вчора, 18 жовтня, на базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Вінницької області відбувся семінар для відповідальних працівників районного рівня з питань розгляду звернень громадян

Відповідно до графіку прийому громадян головою, першим заступником та заступниками голови обласної державної адміністрації 15 червня  відбувся прийом заступника голови облдержадміністрації Василя Броварника. Зі своїми проблемними питаннями звернулось 3 осіб.

Відповідно до графіку прийому громадян головою, першим заступником та заступниками голови обласної державної адміністрації у м. Тульчин відбувся виїзний прийом заступника голови облдержадміністрації Ігоря Івасюка, під час якого зі своїми проблемними питаннями звернулось 5 осіб. В ході спілкування мешканці звертались з питаннями пільгового забезпечення, присвоєння звання «Мати-героїня», соціального забезпечення, отримання допомоги, батьки яких ухиляються від сплати аліментів та оздоровлення дітей. 

Відповідно до графіку прийому громадян 05 червня 2018 року відбувся черговий особистий прийом заступника голови облдержадміністрації Ігоря Івасюка, під час якого зі своїми проблемними питаннями звернулось 5 осіб. В основному питання стосувались надання матеріальної допомоги, лікування та незаконного звільнення з освітнього закладу.

  1.   АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації  за  2017  рік
  2. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за ІІІ квартал 2017 року
  3. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за ІІ квартал 2017 року
  4. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за І квартал 2017 року
  5. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за 2016 рік
  6. Урядова "гаряча лінія" - 1545
  7. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за ІІІ квартал 2016 року
  8. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за ІІ квартал 2016 року
  9. Валерій Коровій провів особистий прийом громадян 19.05.2016
  10. Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за 2015 рік

Сторінка 1 із 2