АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за І квартал 2021 року

До обласної державної адміністрації, за І квартал 2021 року, надійшло 4520 звернень, що на 516 одиниць, або 11,4% більше ніж за відповідний період 2020 року - 4004 звернення.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

питання соціального захисту – 1954 одиниці, або 43,2% від загальної кількості, за І квартал 2020 року – 1353 одиниці, або 33,8%;

на другому місці, за кількістю, питання комунального господарства – 1298 одиниць, або 28,7% від загальної кількості, за відповідний період 2020 року –1243 одиниці, або 31,0%;

трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров'я – 382 одиниці, або 8,5%, за І квартал 2020 року – 331 одиниця, або 8,3%;

четверте місце займають питання аграрної політики і земельних відносин –215 одиниць, або 4,7%, за відповідний період 2020 року – 328 одиниць, або 8,2%;

п’ятірку найбільш поширених замикають питання транспорту і зв’язку – 130 одиниць, або 2,9% від загальної кількості, за І квартал 2020 року - 149 одиниць, або 3,7%.

Протягом І кварталу 2021 року до обласної державної адміністрації надійшло 44 колективних звернення, або 0,9% від усіх звернень, що на 19 звернень менше ніж за відповідний період 2020 року - 63 звернення, або 1,6%.

За І квартал 2021 року зареєстровано 9 повторних звернень, а за аналогічний період 2020 року їх було 15 одиниць.

478 одиниць, або 10,6% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2020 року - 842 звернення, або 21,0% від усіх звернень.

За І квартал 2021 року до обласної державної адміністрації звернулось 7013 громадян, а за І квартал 2020 року ця цифра становила 21921 громадянин.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19 та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, на особистих прийомах керівництвом обласної державної адміністрації прийнято лише 15 звернень, це становить 0,3% від загальної кількості, за І квартал 2020 року – 140 звернень, або 3,5%.

В обласній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за телефонним № 0800 216 433 громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання. Окремі звернення розглядають в межах Закону України «Про звернення громадян».

Від органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2021 року до обласної державної адміністрації надійшло 4191 звернення, за аналогічний період 2020 року – 3427 звернень, в тому числі:

Офісу Президента України – 70 звернень, за відповідний період 2020 року – 141 звернення;

Кабінету Міністрів України – 16 звернень та 4081 через урядову «гарячу лінію», за І квартал 2020 року - 31 звернення та 3238 звернень через урядову «гарячу лінію;

Верховної Ради України - 24 звернення, за І квартал 2020 року - 17 звернень.

У зв’язку із епідемічною ситуацією пов’язаною із коронавірусом COVID-19 проведення засідань комісій з питань розгляду звернень громадян, засідання з питань днів контролю і проведення перевірок районних державних адміністрацій з питань роботи щодо звернень громадян, тимчасово призупинено.

Обласна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області та на офіційних веб-сайтах обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

На виконання вимог пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 року № 1336 «Про затвердження Порядку інформування громадськості про результати роботи у сфері протидії корупції» в приймальні громадян обласної держаної адміністрації встановлено стенд «Суспільство проти корупції», на якому розміщено нормативно правові акти, довідкова інформація та інформацію про корупційні порушення в області та інше.

Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва обласної державної адміністрації.