За 2021 рік до обласної державної адміністрації надійшло 16609 звернень, що на 2618 одиниць, або 15,8% більше ніж за 2020 рік - 13991 звернення.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

питання соціального захисту – 6105 одиниць, або 36,7%, за 2020 рік – 4683 одиниці, або 33,5%;

на другому місці, за актуальністю, питання комунального господарства - 5256 одиниць, або 31,6% від загальної кількості, за 2020 рік – 4192 одиниці, або 30,0%;

трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров'я – 1719 одиниць, що складає 10,3% від загальної кількості, за минулий, 2020 рік – 1362 одиниці, або 9,7%;

четверте місце, за поширеністю, займають питання аграрної політики і земельних відносин – 974 одиниці, або 5,9% від загальної кількості, за 2020 рік – 966 одиниць, або 6,9%;

на п’ятому місці, за актуальністю, питання транспорту і зв’язку – 443 одиниці, або 2,7%, за 2020 рік – 591 одиниця, або 4,2%;

наступні, за актуальністю, питання освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 297 одиниць, або 1,8% від загальної кількості, за 2020 рік - 244 одиниці, або 1,7%.

За 2021 рік повторних звернень громадян зафіксовано 25 одиниць, за минулий, 2020 рік, їх було 59. Тобто, відбулося зменшення надходжень повторних звернень громадян більш ніж удвічі, або на 34 одиниці. Для таких звернень громадян розроблені відповідні заходи, для надання додаткових роз’яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій тощо.

Протягом 2021 року до обласної державної адміністрації надійшло 132 колективних звернення, або 0,8% від усіх звернень, та на 65 звернень менше ніж за 2020 рік - 197 одиниць, або 1,4%.

1769 одиниць, або 10,6% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів, за минулий, 2020 рік таких було 2282 звернення, або 16,3% від загальної кількості звернень громадян що надійшли до обласної державної адміністрації.

За 2021 рік до обласної державної адміністрації звернулось 26226 громадян, а за 2020 рік ця цифра становила 47970 громадян. Тобто, відбулося зменшення кількості громадян, що звернулись майже вдвічі, на 21744 людини.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, на особистих прийомах керівництвом обласної державної адміністрації прийнято лише 44 звернення, це становить 0,3% від загальної кількості, в 2020 році – 247 звернень, або 1,7%.

В обласній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за телефонним № 0800 216 433 громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання. Окремі звернення розглядають в межах Закону України «Про звернення громадян».

Від органів влади вищого рівня впродовж 2021 року до обласної державної адміністрації надійшло 15410 звернень, або 92,8% від загальної кількості звернень, в 2020 році – 12011 звернень, або 85,8% від загальної кількості, в тому числі з:

Офісу Президента України – 251 звернення, за 2020 рік – 418 звернень;

Кабінету Міністрів України – 55 звернень та 15024 звернень надійшло через урядову «гарячу лінію», за 2020 рік – 110 та 11400 таких звернень відповідно;

- Верховної Ради України - 80 звернень, за 2020 рік - 83 звернення.

 

У зв’язку із загостренням епідемічної ситуації пов’язаної із коронавірусом COVID-19 відмінено проведення засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, днів контролю та перевірок районних державних адміністрацій з питань роботи щодо звернень громадян до завершення карантину.

Обласна державна адміністрація також забезпечує організацію висвітлення у засобах масової інформації області відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, зокрема на власному сайті, в періодичних виданнях на радіо і телебаченні.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва облдержадміністрації.