Впровадження Концепції «Нова українська школа» обговорювали на засіданні колегії в Департаменті освіти і науки облдержадміністрації. Засідання відбулося сьогодні, 18 квітня, в Департаменті освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації. В ході обговорення було акцентовано увагу на стані впровадження Концепції «Нова українська школа» в інтернатних закладах обласного підпорядкування.
Так, начальник відділу інклюзивної, спеціальної освіти та виховної роботи Департаменту освіти і науки ОДА Тетяна Лісогурська зазначила, що з початком 2018-2019н.р. у 18 школах-інтернатах обласного підпорядкування, відповідно до нового Державного стандарту початкової освіти, почали працювати 25 перших класів для 230 дітей з особливими освітніми потребами (порушення інтелектуального розвитку, мовлення, зору, слуху, опорно-рухового апарату), а 84 особи підвищили свій фаховий рівень, усі вчителі початкових класів пройшли онлайн-курс та отримали сертифікат EDERA.
«З метою державної підтримки проекту «Нова українська школа» розпорядженням Кабінету Міністрів України для потреб Вінницької області виділено 45,8 млн грн на закупівлю дидактичних матеріалів для початкової школи, техніки та меблів. Школи-інтернати обласного підпорядкування при розподілі отримали 904 тис.753 грн, на які придбано комплекти учнівських парт зі стільцями, дошки, фліпчарти, дидактичне обладнання, принтери, стінки для дидактичного матеріалу, розвиваючі дидактичні килимки, меблі для зони відпочинку, моделі, макети, проектори, монітори, ноутбуки, контейнери для роздаткового матеріалу, також залучено позабюджетних коштів на загальну суму 243 тис. 585грн», - зазначила Тетяна Лісогурська.
За її словами, особливістю Нової української школи є зміна акцентів у якості навчання, де головним є учень, який навчається, а не предмет, якому його навчають. Таке навчання передбачає не лише опанування учнем академічних знань, а й так званих соціальних компетентностей (уміння працювати в команді, вирішувати складні проблеми, пропонувати нові ідеї тощо) для забезпечення подальшої інтеграції в суспільство.