Сьогодні, 13 червня, у приміщенні обласної державної адміністрації відбулась зустріч керівництва області та міста з Міністром освіти і науки України Лілією Гриневич, яка перебуває на Вінниччині з робочим візитом.
У зустрічі взяли участь: голова обласної державної адміністрації Валерій Коровій, заступник голови ОДА Ігор Івасюк, в.о. директора Департаменту освіти і науки ОДА Володимир Буняк, Вінницький міський голова Сергій Моргунов спільно із заступником Галиною Якубович.
Інформуючи про особливості розвитку освітньої галузі в області, Валерій Коровій зазначив: «На Вінниччині успішно впроваджується концепція Нової української школи, яка вже має чудові результати. Особливо важливим є те, що учні перших класів із задоволенням відвідують навчальні заклади. На сьогодні в області також триває робота щодо створення мережі опорних шкіл».
Спілкуючись із керівниками області та міста, Лілія Гриневич зауважила: «Спираючись на статистичні дані, можна побачити неспростовні факти щодо розвитку освітньої галузі. Зокрема, одна із найефективніших мереж навчальних закладів розбудована саме на Вінниччині».
Під час зустрічі значна увага була приділена ключовим напрямкам розвитку галузі освіти в рамках реформи децентралізації. Зокрема, на сьогодні створення та підтримка навчально-практичних центрів залишається пріоритетним вектором влади.
«На базі Немирівського професійного ліцею функціонує навчально-практичний центр, який є одним із п’ятнадцяти центрів в області. Тут опановують професію електрозварника на автоматичних та напівавтоматичних машинах.
Коштом субвенції з державного бюджету та коштом обласного бюджету було придбано сучасне устаткування, тож учні мають можливість відпрацьовувати необхідні навички», - зазначив Валерій Коровій.
Посадовець також акцентував увагу на демографічних показниках. За його словами, протягом 1991 – 2018 рр. кількість жителів області скоротилася з 1 млн.940 тис. до 1 млн.650 тис. Також в області зменшилась кількість дітей шкільного віку – з 240 тис. до 160 тис. Це обумовлено загальною тенденцію на всеукраїнському рівні, що також впливає на рівень якості освіти у сільській місцевості.
Кількість учнів профтехучилищ скоротилася з 23 до 11 тисяч, натомість, кількість студентів у вищих навчальних закладах зросла удвічі – з 19 до 38 тисяч.
Учасники зустрічі також обговорили особливості реформування системи управління закладами професійної освіти, що передбачено проєктом профільного закону «Про професійну освіту».