Фестиваль відвідали біля 4 тис. осіб, понад 1,5 тис. з яких побували в інтерактивному Музеї ткацтва.
У фестивалі взяли участь 215 артистів та понад 50 майстрів народного мистецтва.
Сторінку у соціальній мережі Facebook було створено 20.07.2019 року. За цей час опубліковано 92 пости, з них – 9 відео. Загальна кількість підписників – 810 чоловік. Найбільше поширень – 240 та найбільше переглядів мав відеоролик, опублікований 02.09.2019 року – 6400 разів.
Блог «Шляхами тканої Буші» було створено 25.09.2019 року. Він містить понад 50 публікацій, інформацію про чартерну програму з можливістю придбати квиток в одне натискання; афішу, програму та інформацію про круглий стіл; окремий розділ надає повні тексти з історії ткацтва на Поділлі. Загальна кількість переглядів – біля 1 тисячі.
Офіційний партнер проекту: Національна суспільна телерадіокомпанія України ua:Вінниця.
Також інформацію про мистецький проект висвітлювали: телеканал ВІТА, Ямпільська ТРК, Всеукраїнська газета «День», інтернет видання: Depo Вінниця, 33 канал, My vin, Vlasno.info, Vежа, Вінниця ок, Маршрути.ua, радіо: «Голос столиці» (м. Київ), UA: Українське радіо (м. Київ), UA: Українське радіо (м. Вінниця), інтернет-блогери та незалежні журналісти.