11 червня в Департаменті освіти і науки ОДА, під головуванням заступника голови облдержадміністрації Ігоря Івасюка, відбулось засідання обласного Координаційного центру з проведення ЗНО-2020.
«Під час проведення ЗНО необхідно чітко дотримуватись гігієнічних та санітарних приписів. – підкреслив Ігор Івасюк. – В аудиторії може знаходитися не більше 15 учасників. Якщо на пункті оцінювання перебуває більше, ніж 180 осіб, то обов`язкова присутність двох медпрацівників. Органам місцевої влади необхідно забезпечити підвіз учнів до пунктів тестування шкільними автобусами. Маршрути чітко прописані на сайті Центру оцінювання якості освіти. Також створено гарячу лінію я з питань організації ЗНО».
Геннадій Кузьменко – директор Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти розповів про порядок та графік проведення зовнішнього незалежного оцінювання.
«Зовнішнє незалежне оцінювання проходитиме в ІІІ етапи. Перший етап – це пробне ЗНО. Його можна складати як безпосередньо на пункті тестування, так і в онлайн режимі, отримавши завдання в особистому кабінеті.
Другий етап – основне зовнішнє незалежне оцінювання. На сьогодні для його проведення вже створено 63 пункти тестування і зареєстровано 15763 учасника», - розповів Геннадій Кузьменко.
Перше тестування з математики відбудеться 25 червня. Завершиться оцінювання з різних дисциплін – 17 липня.
Результати ЗНО оприлюднять до 29 липня.
Додаткова сесія триватиме з 27 липня по 10 серпня.
За словами Геннадія Кузьменка, цьогоріч найбільше учасників зареєструвалися на українську мову та літературу – 15763, найменше - на іспанську, німецьку та французьку мови –5, 34, 5 відповідно.
ІІІ етап тестування – це вступ до магістратури. Єдиний вступний іспит відбудеться 1 липня, а єдине фахове вступне випробування – 3 липня. Пункт тестування – «Подільський науково-технічний ліцей для обдарованої молоді».
Підбиваючи підсумки засідання, Ігор Івасюк акцентував увагу на ключовій меті освітньої реформи – проведення державної підсумкової атестації винятково у форматі ЗНО, що сприятиме підвищенню якості освітніх послуг та унеможливить корупційні прояви.