В поточному році Пенсійний фонд України створив новий сервіс на порталі електронних послуг – електронна трудова книжка.
На сьогодні в електронній трудовій книжці відображається інформація про трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця.
Дані про трудову діяльність потрібно внести у вигляді сканованих копій засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Зробити це можуть як роботодавці, так і працівники.
Отже, як правильно подавати скан-копії трудової книжки?
Для самостійного подання:
- зайти в персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
- обрати меню «Надання скан-копій трудової книжки»;
- додати скановані файли та відправити до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.
Для подання роботодавцем:
- зайти в «Кабінет страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
- обрати меню «Надання скан-копій трудової книжки»;
- заповнити дані про працівника;
- додати скан-копії трудової книжки та згоди на обробку персональних даних з підписом працівника;
- відправити скановані файли до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.
Вимоги до скан-копій:
- скан-копія повинна бути кольорова;
- необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
- скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа;
- формат зображення має бути jpg або pdf;
- розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.