Заступник Начальника обласної військової адміністрації Андрій Кавунець провів робочу зустріч з представниками Вінницького офісу УВКБ ООН. Також до заходу долучилися фахівці профільних департаментів ОВА.
Учасники обговорили можливості співпраці в межах довгострокових рішень допомоги ВПО.
Андрій Кавунець подякував за вже надану допомогу та підтримку.
Звертаючись до присутніх, заступник Начальника ОВА ознайомив із поточною гуманітарною ситуацією в області.
«Вінницька область серед регіонів, які прихистили найбільшу кількість внутрішньо переміщених осіб з початку повномасштабного вторгнення. Зараз на Вінниччині проживає більше 160 тисяч переселенців. Серед них – 47 тисяч – діти, близько 6,5 тис. – люди з інвалідністю. На жаль, війна продовжується і потреба в облаштуванні центрів тривалого проживання та створення нових місць для переселенців, особливо вразливих категорій, залишається актуальною. Тому нам важлива ваша всебічна підтримка». – зазначив Андрій Кавунець.
Під час зустрічі посадовець розповів про останні результати співпраці ОВА з міжнародними партнерами і гуманітарними організаціями. Також Андрій Кавунець проінформував представників УВКБ ООН про актуальні потреби.
Зокрема, йшлося про забезпечення генераторами та необхідними речами центрів тривалого проживання ВПО, закладів соціальної сфери та охорони здоров'я регіону.
Розглянули можливість залучення організації до проєкту щодо реконструкції будівель, які зараз не використовуються, але можуть бути призначені як соціальне житло для вимушених переселенців.
«Ми готові реагувати на ваші запити та відкриті до подальшої співпраці», - підкреслив Голова Саб Офісу УВКБ ООН у Вінниці П’єр Камара.
Наприкінці зустрічі заступник Начальника ОВА Андрій Кавунець запевнив, що обласна військова адміністрація готова надати всю необхідну інформацію та підтримку для ефективної взаємодії.
Зазначимо, що зустріч відбулася в межах роботи Регіонального офісу міжнародного співробітництва й спрямована на залучення міжнародних партнерів, які хочуть співпрацювати з областю та територіальними громадами.