Департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації повідомляє, що відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 10 травня 2019 року №341 «Про організацію та проведення регіонального конкурсу «Краща торгова марка Поділля – 2019» та за підтримки обласної державної адміністрації  буде проведено регіональний конкурс «Краща торгова марка Поділля – 2019».

Метою конкурсу є розвиток виробництва та просування товарів, що виробляються в області, відзначення лідерів галузі торгівлі, харчової та переробної промисловості, що застосовують інновації та новітні підходи у виробництві та реалізації власної продукції. До участі у конкурсі залучаються підприємства торгівлі, харчової та переробної промисловості області.

Конкурс відбувається у новому форматі. Відбір переможців здійснюється за    9 номінаціями («Екологічність та натуральність», «Інновації у виробництві», «Репутація та довіра», «Відкриття року», «Краща фірмова мережа виробника», «Якість», «Кращий експортер (обсяги, географія)», «Соціальна відповідальність», «Краща торгівельна мережа»). Учасники, що відповідають крітеріям номінації, мають право прийняти участь у декільких номінаціях.

Конкурс проводиться у  ІV етапи. Для участі у Конкурсі учасники:                          

1). на І етапі:

- реєструються  за посиланням до 30 травня 2019 року;          

2). на ІІ етапі:

- відбувається он-лайн голосування за номінантів з 04 червня по                       

24 червня 2019 року ;

- суб’єкти господарювання до  24 червня 2019 року подають заявку оформлену за зразком (додаток 1) та пакет документів в Департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації (Хмельницьке шосе, 7, кім. 805) для подальшого розгляду експертною комісією із визначення номінантів регіонального конкурсу «Краща торгова марка Поділля – 2019»;

3). на ІІІ етапі:

- засідання експертної комісії та визначення переможців Конкурсу по номінаціях;

4). на ІV етапі:

- відбувається нагородження переможців Конкурсу.

Переможці конкурсу приймають участь у виставці «Продіндустрія» з 50 % знижкою від загальної вартості участі, а також нагороджуються Дипломом і статуеткою переможця регіонального конкурсу та отримують сертифікат на право використання в рекламно-інформаційних цілях маркування своєї продукції як «Краща торгова марка Поділля» протягом 2019 року.                                             

Контактні телефони: (0432)66-11-80; (067)430-69-88; (096)333-74-33; (098)501-95-88.                                                                                                        Реєстрація за посиланням обов’язковаhttps://docs.google.com/forms/d/1zsIKawU7nuwyJ6btBoILAcdhthhYnYw8dtDFpU_Tx-Y/edit

Участь у конкурсі безоплатна.

Номінації та критерії Конкурсу:

  • Екологічність та натуральність:

наявність екологічного сертифікату на продукцію;

наявність сертифікату відповідності  (при наявності);

наявність синтетичних компонентів у складі товару (харчові добавки);

наявність протоколів випробовувань, що підтверджують екологічність та натуральність продукції;

інші.

  • Інновації у виробництві:

застосування нового обладнання;

цільова спрямованість інноваційної діяльності (отримання максимального прибутку, зменшення збитків);

застосування нових харчових інгредієнтів;

створення продукції з новими споживними властивостями для масового, спеціального та функціонального (оздоровчого) харчування;

застосування сучасних технологій, у тому числі вітчизняних, у виробництві товару;

застосування нових пакувальних матеріалів;

відповідність нового обладнання вимогам застосованих технічних регламентів України (наприклад Технічному регламенту машин і механізмів, Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки та ін.);

наявність дозвільних документів щодо застосування нових харчових інгредієнтів та методики їх контролювання;

інші.

  • Репутація та довіра:

кількість позитивних відгуків (спосіб отримання відгуків для визначення ступені об’єктивності позитивних відгуків);

досвід роботи на ринку у Вінницькій області;

дипломи і свідоцтва конкурсів, виставок та ярмарків (копії);

інформаційні та рекламні матеріали (копії);

кількість негативних відгуків (скарг, претензій тощо) та тих, що визнані об’єктивними;

інші.

  • Відкриття року:

започаткування господарської діяльності не більше 2 років;

динаміка обсягів виробництва і реалізації продукції за останні 3 роки;

частка виробництва в загальнообласному показнику по галузі;

попит на товар (укладання контрактів на закупівлю товару);

кількість створених робочих місць за останні 2 роки;

інші.

  • Краща фірмова мережа виробника:

наявність фірмової мережі (дислокація);

перелік ринків, на яких обладнані торгові місця (при наявності);

перелік регіонів України, в яких здійснюється реалізація товарів; 

обсяги реалізації (збуту) продукції  через фірмову мережу;

інші.

  • Якість:

наявність експлуатаційного дозволу або державна реєстрація потужності;

впровадження і функціонування систем управління якістю (копії сертифікатів);

впровадження систем управління безпечністю харчових продуктів відповідно з вимогами НАССР (копії сертифікатів);

наявність та розгляд скарг споживачів, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів;

застосування штрафних санкцій до суб’єкта господарювання за порушення чинного законодавства в частині безпечності та якості харчових продуктів;

відкликання та/або вилучення з обігу харчових продуктів;

наявність власної лабораторії для поточного контролю якості та документів, що підтверджують її компетентність (за наявності);

наявність протоколів випробовувань продукції за показниками безпечності та якості продукції;

наявність декларацій (сертифікатів), що підтверджують відповідність продукції вимогам застосованих технічних регламентів України, національним та міжнародним стандартам (за наявності);

процент продукції від загального асортименту, що виробляється відповідно до чинних національних стандартів, у тому числі гармонізованих з міжнародними;

інші.

  • Кращий експортер (обсяги, географія):

перелік держав, в які експортуються товари  (перелічити);

обсяги експорту в натуральних одиницях за останні 3 роки;

темп росту обсягів експорту до попереднього року, %;

наявність нагород міжнародних ярмарків і виставок експортної продукції, отриманих за два останні роки;

наявність міжнародних сертифікатів якості та відповідності;

розширення асортименту та створення нових видів продукції;

впровадження науково-технічної розробки за останній рік;

інші.

  • Соціальна відповідальність:

участь у соціальних, культурних, благодійних заходах (перелічити); 

обсяги фінансування соціальних проектів (благодійних заходів) для населення за останні 2 роки;

перелік підшефних закладів;

програми лояльності для різних верст населення;

інші.

  • Краща торгівельна мережа:

кількість магазинів у Вінницькій області за останні 3 роки;

кількість місцевих товаровиробників, продукція яких представлена в мережі та перелік товарів за останні 2 роки;

кількість споживачів в мережі у Вінницькій області за останній рік;

інші.