За 2022 року до Управління адресовано 189 звернень громадян, з яких розглянуто 183, проте з урахуванням звернень, надісланих у кінці 2021 року всього розглянуто 194 звернення. За відповідний період 2021 року отримано 471 звернення громадян, з яких розглянуто 445.

На зменшення кількості звернень вплинула, зокрема розпочата російською федерацією військова агресія.

Переважна більшість звернень спрямовується до розгляду через Урядову «гарячу лінію».

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період щодо:

  • відновлення автобусних маршрутів;
  • дотримання графіку руху автобусів;
  • відмови у продажу квитків для пільгових категорій населення;
  • необхідності робіт з відновлення доріг загального користування місцевого та державного значення;
  • ремонту вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області;
  • обрізки насаджень в межах смуги відведення доріг загального користування;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • фінансування дорожніх робіт та якість їх виконання;          
  • надання роз’яснень з питань, які належать до компетенції Управління.

Розгляд питань стосовно планування та здійснення робіт з ремонту доріг загального користування місцевого значення здійснюється за участі балансоутримувачів:

  • автомобільні дороги загального користування місцевого значення  –  Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»;
  • автомобільні дороги загального користування державного значення–   Служба автомобільних доріг у Вінницькій області.

Питання роботи зі зверненнями громадян являється пріоритетним у діяльності Управління та спрямоване на безумовне забезпечення виконання вимог законодавства про звернення громадян, ґрунтовний та всебічний розгляд порушених питань та інформування заявників у терміни, визначені чинним законодавством.