Сьогодні,11 грудня, у пресцентрі Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА зібрались за круглим столом представники вінницьких медіа тагромадських організацій, працівники освіти, соціальних служб, столичні експерти з Академії блогерства «Yuccie», популярні блогери.
За участі директорки Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації Світлани Василюк та її заступниці Альони Лавровської відбувся медіадиспут та експертне обговорення актуальної тематики:«Соціальні мережі та нові медіа в освіті. Вчитель-блогер. Креативні батьки та діти-блогери. «За» чи «проти»? Перспективи та прогнози 2020».
Експерт з креативних індустрій та підприємництва Руслан Анфілов, який модерував зустріч, зокрема, наголосив, що стрімкий розвиток соціальних мереж та інтернету зумовив зміни у відношеннях «Людина-інформація».Традиційні газети, телебачення, радіо переходять у мережі. Книги, творчість, хоббі теж змінюють свої формати. Світ стрімко модифікується, змінюючи людей. З одного боку наявність нових каналів комунікацій дозволяє отримати нові можливості. З іншого боку - це критично змінило всі процеси розвитку, освіти, професійного навчання та відпочинку.
«Починаючи з самого раннього віку, коли батьки намагаються заспокоїти дитину, вони дають їй до рук планшет. Дорослі велику частину часу проводять у телефонах. Блогери та нові медіа стали лідерами думок. Разом з віртуальними можливостями прийшли нові проблеми, залежності, кібершахрайства. Для того, аби не втратити рівновагу в новому світі потрібно розумітись на ІТ-новинках та знати перспективи розвитку»,-акцентував експерт.
Світлана Василюк, у свою чергу, зазначила: «Світ стрімко і динамічно змінюється. Разом з ним змінюються і медіа. Йде процес діджиталізації – що є одною із пріоритетних програм Уряду і Президента України. Я вважаю, що за цих умов соціальні мережі потрібно використовувати на повну, просуваючи наші державні установи – в т. ч. і обласну державну адміністрацію, її департаменти і управління. Остання виборча кампанія показала, що аудиторія «до 35» є найбільш активною і соціально відповідальною. Саме ця категорія широко представлена у соцмережах»,- підкреслила посадовець.
Директорка Департаменту закликала до співпраці фахівців- учасників диспуту і запевнила у всебічній підтримці креативних ідей та ініціатив.
Під час зустрічі були презентовані та обговорені практичні кейси та засоби захисту у мережах Facebook та Instagram. З великою зацікавленістю учасники зустрічі слухали поради директорки української Академії блогерства Наталі Мазур. Ділились власним досвідом виховання дітей і молоді через соцмережі популярні блогери Іван (Джос) та Олександр Вихованець – трендмейкер, відомий вінницький тренер з бойових східних єдиноборств.Окрему увагу учасники диспуту приділили новій мережі Tik-Tok, яка набуває все більшої популярності серед молоді. Успішна блогерка Христина, яка має в новій мережі понад півмільйона підписників і в Україні і поза її межами, ділилась досвідом залучення молоді до контенту.
Дискусія точилась і навколо проблем захисту інтелектуальної власності в мережі Інтернет, і про вчителів – блогерів та допомогу батьків дітям,які ведуть власні блоги в соціальних мережах.
Медіадиспут був справді продуктивним і корисним. Всі його учасники зійшлися на думці, що у світі, який динамічно змінюється, соціальні мережі мають слугувати вихованню молодого покоління. Для цього блогерів, що формують суспільну думку, потрібно навчати.