Сьогодні, в приміщенні прес-центру Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю обласної державної адміністрації відбулась зустріч представників Всеукраїнського оргкомітету з журналістами, активними та креативними вінничанами. Загалом, до складу всеукраїнського оргкомітету входять понад 30 лідерів, громадських діячів.
До участі у прес-конференції долучились представники оргкомітету: героїня реаліті-шоу «Серця трьох» на Новому каналі та учасниця телешоу «Панянки-пацанки. Україна-Польща» Настя Стецевят, голова Фундації креативного бізнесу, автор ідеї українських yuccie Руслан Анфілов, головний менеджер із зовнішньоекономічної діяльності Наталя Мазур та виконавчий директор ГО «Європейська молодіжна ліга», засновник лейблу та студії звукозапису "Хвилі Music" Андрій Станіславський.
«Сучасний світ міленіалів рухають амбітні креативні та дієві особистості. Експерти стверджують, що в світі сучасних технологій, фейків та швидкоплинних змін у покоління Y відсутні герої, але є кумири. Їх читають, наслідують, перепощують. Вони – справжні засновники трендів, трендмейкери сучасності. Девід Інфант, журналіст американського видання Mashable вперше використав термін YUCCIE. Yuccie (Яккі) це нова формація креативних людей із покоління Y. Вони вірять у неймовірну силу освіти та активно використовують нові ІТ-технології, соцмережі для просування тієї чи іншої ідей. Вони прагнуть не лише втілювати власну мрію, але й заробляти на цьому. У сучасному українському інформаційному просторі абсолютно відсутня будь-яка інформація про статус та рейтинги блогерів, лідерів думок та трендмейкерів. Хто з них найпопулярніші в Україні? В місті? В області? Кому довіряєте саме Ви? В часи стрімкого розвитку IT-технологій дані про кількість підписників та лайків можуть не відповідати дійсності. Вони є важливим показником, але не основним. Лідируючим фактором може стати рейтинг довіри підписників до блогера чи трендмейкера», - зазначив Руслан Анфілов.
Ініціатором рейтингу довіри виступив альянс громадських об’єднань, який включає в себе Європейську молодіжну лігу, Фундацію креативного бізнесу та Інститут податкових реформ. Його організатори мають досвід проведення Національної премії для медійників економічного напрямку MediaETC, яку вдало реалізують протягом двох років.
За словами організаторів їхня мета полягає в тому, аби майбутні учасники рейтингу самі реєструвались у ньому, або їх висували їх послідовники. Основна умова – вони пишуть, створюють, коментують контент. Таким чином громадам вперше пропонують на місцях створити оргкомітети із представників медіа, студентів та популярних людей регіону.
Ще однією метою впровадження даного проекту є те, щоб рейтинг «YUCCIE» був рівновіддаленим від політики, релігії та комерції.
В підсумку, оргкомітет запропонує найкращим поїхати до Амстердаму, Берліну та Любліну на економічний форум. Окрім цього, 25 Yuccie, за рішенням членів комітету, поїдуть безкоштовно.