Сьогодні під головуванням заступника Міністра освіти та науки України Петра Коржевського відбувся онлайн вебінар з керівниками пілотних регіонів, де впроваджується реформа професійно-технічної освіти за підтримки програми EU4Skills.
У Вінницькій студії були присутні голова ОДА Владислав Скальський спільно із заступником Ігорем Івасюком.
В ході вебінару учасники торкнулись таких питань як стратегічне планування регіональної мережі закладів професійно-технічної освіти, заслухали інформацію щодо аналізу регіональних ринків праці та отримали від експертів проєкту фахові відповіді на найбільш актуальні питання, що стосуються стратегічного планування та втілення реформи загалом.
Коментуючи ситуацію на Вінниччині Владислав Скальський зазначив: «Питання розвитку освіти наразі є дуже суттєвим та актуальним. Особливо зараз, під час карантину. Вінницька область наразі активно впроваджує та практикує серед навчальних закладів дистанційну освіту. Маємо вже певні результати такого досвіду, і я вважаю, що освітній процес має продовжуватися за будь-яких умов. Наша мета – покращити якість та привабливість ПТО та її відповідність вимогам ринку, і, звісно, максимально модернізувати в нинішніх умовах змін. Студенти мають бути зацікавлені та вмотивовані освітнім процесом».
Варто наголосити, що програма EU4Skills підтримує впровадження реформи на національному рівні та у 7 областях України: Вінницькій, Полтавській, Запорізькій, Рівненській, Львівській, Миколаївській та Чернівецькій. Проєкт підтримує реформу професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні для створення ефективної системи ПТО, що сприятиме економічному розвитку країни та самореалізації молоді та дорослих.
Довідково:
Завдання Програми EC EU4Skills:
- Посилити ефективність реформи ПТО
- Розробка регіональних планів впровадження;
- Реформування фінансування та управління;
- Покращення іміджу ПТО;
- Актуальна інформація про потреби ринку праці;
- Покращити якість та привабливість ПТО та її відповідність вимогам ринку
- Розробка стандартів та освітніх програм
- Навчання вчителів та керівників шкіл
- Впровадження компетентнісного підходу в оцінюванні
- Консультування щодо кар’єрного розвитку та навчання
- Модернізація інфратструктури та обладнання
- Модернізація інфраструктури
- Забезпечення відповідного обладнання