Сьогодні, 21 квітня, під час онлайн брифінгу начальник ГУ ПФУ у Вінницькій області Олена Корчака поінформувала про зміни у пенсійному забезпеченні мешканців регіону, а також про роботу профільного управління в умовах карантину.
«Попри карантин, Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечує виконання основних функцій та завдань. Максимально оберігаючи працівників та відвідувачів, роботу організовано таким чином, щоб послуги надавалися зручно і якісно. Утримуючись від візитів до сервісних центрів Пенсійного фонду, ми продовжуємо надавати послуги, тож громадяни не втрачають своїх пенсійних справ, адже можуть реалізувати їх дистанційно та через веб-портал», - зауважила Олена Корчака.
Так, для вирішення індивідуальних питань жителі Вінниччини можуть скористатися електронними сервісами Пенсійного фонду України або ж зателефонувати до обласного контакт-центру ГУ ПФУ у Вінницькій області за безкоштовними номерами:
- для жителів Вінницької області: 0800-219-108;
- для жителів міста Вінниці: 50-88-81, 50-88-82, 50-88-83.
«З початку карантину жителям Вінницької області надано 345 послуг онлайн щодо заяв на призначення і перерахунок пенсій. До операторів контакт-центру Головного управління звернулися 3,8 тис. громадян. Загалом, було надано 7,5 тис. послуг», - зазначила Олена Корчака.
Нагадаємо, що використання відповідних сервісів веб-порталу Пенсійного фонду України надає можливість вирішувати більшість питань «в один дотик». Зокрема, можна подати заяву про призначення пенсії, а також отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом. Крім цього, є можливість перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»), провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком («Пенсійний калькулятор»), подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб, подати звернення (пропозицію) тощо або ж активувати послугу безкоштовного СМС-інформування.