Читайте у публікації «Психологічна і правова допомога онлайн упродовж першого року після повномасштабного вторгнення РФ в Україну. Короткий огляд потреб надавачів провайдерів психологічної та правової допомоги. Частина 1.». Текст звіту також доступний англійською за посиланням.
ГО Вектор прав людини/Human Rights Vector NGO на початку цього року провела опитування провайдерів психологічної і правової допомоги. 36 онлайнових ліній та ініціатив з державного та недержавного секторів відповіли на запитання та поділились своїм досвідом. Ще більше відгукнулись на листи організації і поширили анонси, запрошення. Також гроомадська організація поділилась у відповідях своїм баченням і напрацюваннями.
Більшість провайдерів (56%), що взяли участь в опитуванні, організовані як реакція на повномасштабне вторгнення РФ на територію України та створені після 24 лютого 2022 року.
Більшість опитаних онлайнових ініціатив та ліній допомоги, спеціалізуються на психологічній допомозі – 42%, правову допомогу надають – 25%, комплексну – психологічну і правову надають – 28%.
На відкрите запитання про те, що для роботи команд провайдерів допомоги в умовах воєнного стану є найбільшим викликом, вони відповіли: відключення світла, професійне вигорання, забезпечення інформування про совою діяльність і залучення цільової аудиторії.
Більше читайте у звіті та на сайті.
Публікацію підготовлено ГО «Вектор прав людини» в межах проєкту «Психологічна та правова допомога задля реагування та пом’якшення наслідків війни в Україні», що отримує підтримку від Форуму громадянського суспільства Східного партнерства (Eastern Partnership Civil Society Forum) для членів і фінансується Європейським Союзом у межах підтримки громадянського суспільства в регіоні.