Щодо розгляду звернень громадян

 

У I півріччі 2020 року на розгляд управління дорожнього господарства адресовано 40 звернень громадян. Тоді як за відповідний період минулого року - 47 звернень громадян. Всього за 2019 рік опрацьовано 125 звернень громадян. Переважна більшість звернень спрямовується до розгляду через Урядову «гарячу лінію».

У зверненнях громадян порушено питання щодо:

  • необхідності робіт з відновлення автомобільних доріг загального користування місцевого значення;
  • здійснення ремонту вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області;
  • обрізки насаджень в межах смуги відведення доріг загального користування;
  • ліквідація наслідків негоди на дорогах загального користування;
  • встановлення дорожніх знаків на дорогах загального користування;
  • надання роз’яснень щодо питань, які належать до компетенції управління дорожнього господарства.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян»,  інших нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян працівниками управління дорожнього господарства здійснюється ґрунтовний та всебічний розгляд порушених мешканцями питань та інформування заявників у терміни, визначені чинним законодавством.  

За потреби, до розгляду звернень громадян долучаються представники балансоутримувача автомобільних доріг загального користування місцевого значення  - ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області». Розгляд питань стосовно планування та здійснення робіт з ремонту доріг загального користування державного значення здійснюється за участі Служби автомобільних доріг у Вінницькій області.

Кожне звернення включено до відповідного реєстру звернень і враховується при визначенні напрямків спрямування та розподілі коштів державного дорожнього фонду в рамках робіт з відновлення та заходів з експлуатаційного утримання доріг місцевого значення.

Враховуючи, що через проблематику окремого звернення прослідковуються проблемні питання територіальних громад, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави, роботу зі зверненнями громадян визначено пріоритетною у діяльності та її результати, заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян заслухано на нараді з працівниками управління дорожнього господарства 01.07.2020 року.