Графік прийому громадян

 

Начальник управління Войтович Артем Володимирович –  2-й, 4-й вівторок місяця з 1000   до 1300 .

Заступник начальника управління – начальник відділу експлуатації та розвитку дорожнього господарства та інфраструктури Зубик Олександр Петрович – 1-й, 3-й четвер місяця з 1000 до 1300.

 

Приймальня розташована за адресою: вул. Соборна, 15-а, м. Вінниця.

 

Попередній запис за телефоном (0432) 67 37 25 не пізніше, ніж за годину до початку прийому.

 

Звернення громадян

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Управління дорожнього господарства облдержадміністрації у такий спосіб:

  • надіслати письмове звернення поштоюна адресу: 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 15а. У письмовому зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати;
  • надати звернення особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 15а;
  • подати електронне звернення, у електронному зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено коректну електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Адреса офіційної електронної пошти Управління дорожнього господарства Вінницької обласної державної адміністрації: upr_dorig@vin.gov.ua .

  

Запитання та відповіді

  • Якою мовою громадяни мають право звертатися до державних органів та посадовців?

Громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, посадових осіб українською чи іншою мовою, прийнятою для сторін, а рішення щодо звернень громадян та відповіді на них, оформляються відповідно до вимог законодавства про мови. Такі рішення та відповіді можуть бути викладені в перекладі мовою спілкування заявника згідно ст. 6 Закону України «Про звернення громадян».

 

  • В якій термін розглядається звернення?

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» вернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

 

  • Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?

Статтею 16 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.

 

  • Що слід розуміти під визначенням «звернення громадян»?

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально- культурноїта інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

  • На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Вінницької обласної державної адміністрації?

Адреса: вул. Соборна, 70, м. Вінниця, Вінницька область, 21000.