Додаток 1
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
на зайняття посади державної служби категорії «Б» – заступника начальника відділу діловодства, контролю, забезпечення доступу до публічної інформації, роботи із зверненнями громадян та з питань персоналу Департаменту з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами Вінницької обласної державної адміністрації
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
- забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо участі у реалізації державної політики Департаменту питань діловодства, контролю, персоналу та проходження державної служби; - здійснює контроль за веденням діловодства, впровадження єдиної системи електронного документообігу, вчасним виконанням та збереженням документів; - здійснює контроль своєчасного отримання, реєстрації та виконання звернень громадян та запитів на публічну інформацію відповідно до чинного законодавства України, що надійшли до Департаменту; - забезпечує своєчасне складання місячної, квартальної, річної звітності щодо виконання контрольних документів Департаменту; - забезпечує належне функціонування системи внутрішнього контролю Департаменту в цілому та надає методичну допомогу з запровадження та функціонування системи внутрішнього контролю у відділах та управліннях Департаменту; - забезпечує прийом, реєстрацію та зберігання документів для службового користування; - здійснює попередню підготовку резолюцій директора Департаменту в системі електронного документообігу; - забезпечує належну роботу системи електронного документообігу IT-enterprise; - здійснює керівництво діяльністю відділу у межах своїх повноважень; - у разі відсутності начальника відділу виконує його обов’язки. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 6700 грн., надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами) |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
|
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання |
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби таку інформацію: 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок); 2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою. Документи приймаються до 15 год. 45 хв. 16 квітня 2021 року |
|
Додаткові (необов’язкові) документи |
заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби |
|
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) |
22 квітня 2021 року о 10 год. 00 хв.
м. Вінниця, вул. Монастирська, 26, 1-й поверх (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів). |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Івацко Алла Йосипівна, 0432 67 11 38, |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища, не нижче ступеня магістра. |
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
4. |
Володіння іноземною мовою |
не обов’язково |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Відповідальність |
– усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур; – усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; – здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
2. |
Стресостійкість |
– уміння розуміти та управляти своїми емоціями; – здатність до самоконтролю; – здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики; – оптимізм |
3. |
Цифрова грамотність |
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціальне програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків; - вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; - здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; - здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; - вміння використовувати електронні ресурси, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків, вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); - здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: |
2. |
Знання законодавства у сфері |
«Про відпустки»; «Про звернення громадян»; «Про доступ до публічної інформації»; «Про місцеві державні адміністрації»; постанова Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 року №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» (із змінами). |
_______________________________