З 1 січня по 31 грудня 2016 р. до Секретаріату Кабінету Міністрів надійшло 3922 запити на інформацію, що на 248 запитів більше, ніж у 2015 році.
Із них найбільше запитів отримано електронною поштою – 2482, поштою – 1259, телефоном – 175, факсом – 6.





Динаміка запитів на кінець року зростала і в грудні сягнула другого максимуму за рік – 387 (перший у березні – 531).
У цілому у 2016 році від фізичних осіб надійшло 2743 запити, від юридичних осіб – 391, від представників засобів масової інформації – 383, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 403.
Переважну більшість запитувачів цікавила інформація довідково-енциклопедичного характеру (43,6 відсотка від загальної кількості запитів), правова інформація (18,2 відсотка) та соціологічна інформація (6,5 відсотка).
Слід наголосити, що усі запити були своєчасно розглянуті. Із них: на 2233 запити надано ґрунтовні відповіді по суті в межах компетенції Секретаріату Кабінету Міністрів, 1597 запитів надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», 92 запити опрацьовуються в установленому порядку.
До слова, в цілому з дня набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме з 9 травня 2011 р., по 31 грудня 2016 р. до Секретаріату Кабінету Міністрів надійшло 15606 запитів на інформацію. Зокрема, від фізичних осіб надійшло 10916 запитів, від юридичних осіб – 1950, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1458, від представників засобів масової інформації – 1237.