За 2015 рік до облдержадміністрації надійшло 14162 звернення, що на 5878 одиниць, або 58,5% більше ніж за відповідний період 2014 року (8284 звернення).
У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.
Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:
· питання соціального захисту – 7160 одиниць, або 50,6% від загальної кількості (за 2014 рік - 2857 одиниць, або 34,5%);
· на другому місці, за актуальністю, питання комунального господарства - 2143 одиниці, або 15,1% від загальної кількості (за 2014 рік - 1669 одиниць, або 20,1%);
· трійку найбільш поширених замикають питання аграрної політики і земельних відносин – 939 одиниць, або 6,6% від загальної кількості (за 2014рік - 697 одиниць, або 8,4%);
· четверте місце, за поширеністю, займають питання охорони здоров'я – 726 одиниць (5,1%) (за минулий, 2014 рік - 655 одиниць, або 7,9%);
· на п’ятому місці, за актуальністю, питання праці і заробітної плати – 637 одиниць, або 4,5% від загальної кількості (за 2014 рік - 405 одиниць, або 4,9%);
· наступна категорія, за актуальністю, питання транспорту і зв’язку – 380 одиниць (2,7%) (за 2014 рік - 256 одиниць, або 3,1%);
· житлової політики – 314 одиниць (2,2%) (за минулий, 2014 рік - 469 одиниць, або 5,7%);
· питання освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 274 одиниці, або 1,9% від загальної кількості (за 2014рік - 224 одиниці, або 2,7%).
Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання субсидій; отримання соціальних виплат, матеріальної допомоги; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.
На другому місці, за кількістю, знаходяться питання комунального господарства, вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж тощо.
Значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виготовлення державних актів на земельні ділянки. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.
Питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, питання роботи медичних закладів, установ, проходження МСЕК.
Питання праці та заробітної праці – велика кількість питань цієї галузі викликана реорганізацією деяких установ, що призвело до скорочення робочих місць та заборгованості з виплати заробітної плати тощо.
Протягом 2015 року до облдержадміністрації надійшло 291 колективне звернення, або 2,0% від усіх звернень, що на 51 звернення більше ніж за 2014 рік (240 звернень, або 2,9%).
Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців області з питань аграрної політики і земельних відносин, транспорту тощо.
4076 одиниць, або 28,8% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів, за минулий, 2014 рік таких було 2283 звернення, або 30% від загальної кількості звернень громадян що надійшли до облдержадміністрації.
Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання житлових субсидій на оплату комунальних послуг, різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг, розрахунків за здану сільськогосподарську продукцію (молоко, м’ясо) та інше.
За 2015 рік до обласної державної адміністрації звернулось 30980 громадян, а за 2014 рік ця цифра становила 20841 громадянин. Тобто, збільшення кількості громадян, що звернулись до обласної державної адміністрації становить 10139 чоловік.
На особистих прийомах керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 291 звернення, це становить 2,0% від загальної кількості (в 2014 році – 366 звернень, або 4,4%).
Від органів влади вищого рівня впродовж 2015 року до обласної державної адміністрації надійшло 12021 звернення (в 2014 році – 6432 звернення).
За звітний період двічі проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в кожній із 27 районних державних адміністраціях відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок складено відповідні довідки на ім’я керівника апарату облдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення роботи в районних державних адміністраціях. У всіх зазначених райдержадміністраціях рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.
На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю обласною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за 2015 рік розглянуто стан виконання доручень керівництва по 12 зверненням.
За 2015 рік проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання матеріальних допомог та виплати допомоги на лікування тощо.
Обласна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області та на офіційних веб-сайтах обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
На виконання вимог пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 року № 1336 «Про затвердження Порядку інформування громадськості про результати роботи у сфері протидії корупції» в приймальні громадян обласної держаної адміністрації встановлено стенд «Суспільство проти корупції», на якому розміщено нормативно правові акти, довідкова інформація та інформацію про корупційні порушення в області та інше.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійним контролем керівництва облдержадміністрації.
У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, загалом домінують заяви.
Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:
· питання соціального захисту – 7160 одиниць, або 50,6% від загальної кількості (за 2014 рік - 2857 одиниць, або 34,5%);
· на другому місці, за актуальністю, питання комунального господарства - 2143 одиниці, або 15,1% від загальної кількості (за 2014 рік - 1669 одиниць, або 20,1%);
· трійку найбільш поширених замикають питання аграрної політики і земельних відносин – 939 одиниць, або 6,6% від загальної кількості (за 2014рік - 697 одиниць, або 8,4%);
· четверте місце, за поширеністю, займають питання охорони здоров'я – 726 одиниць (5,1%) (за минулий, 2014 рік - 655 одиниць, або 7,9%);
· на п’ятому місці, за актуальністю, питання праці і заробітної плати – 637 одиниць, або 4,5% від загальної кількості (за 2014 рік - 405 одиниць, або 4,9%);
· наступна категорія, за актуальністю, питання транспорту і зв’язку – 380 одиниць (2,7%) (за 2014 рік - 256 одиниць, або 3,1%);
· житлової політики – 314 одиниць (2,2%) (за минулий, 2014 рік - 469 одиниць, або 5,7%);
· питання освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 274 одиниці, або 1,9% від загальної кількості (за 2014рік - 224 одиниці, або 2,7%).
Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання субсидій; отримання соціальних виплат, матеріальної допомоги; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.
На другому місці, за кількістю, знаходяться питання комунального господарства, вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж тощо.
Значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виготовлення державних актів на земельні ділянки. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.
Питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, питання роботи медичних закладів, установ, проходження МСЕК.
Питання праці та заробітної праці – велика кількість питань цієї галузі викликана реорганізацією деяких установ, що призвело до скорочення робочих місць та заборгованості з виплати заробітної плати тощо.
Протягом 2015 року до облдержадміністрації надійшло 291 колективне звернення, або 2,0% від усіх звернень, що на 51 звернення більше ніж за 2014 рік (240 звернень, або 2,9%).
Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців області з питань аграрної політики і земельних відносин, транспорту тощо.
4076 одиниць, або 28,8% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів, за минулий, 2014 рік таких було 2283 звернення, або 30% від загальної кількості звернень громадян що надійшли до облдержадміністрації.
Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання житлових субсидій на оплату комунальних послуг, різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг, розрахунків за здану сільськогосподарську продукцію (молоко, м’ясо) та інше.
За 2015 рік до обласної державної адміністрації звернулось 30980 громадян, а за 2014 рік ця цифра становила 20841 громадянин. Тобто, збільшення кількості громадян, що звернулись до обласної державної адміністрації становить 10139 чоловік.
На особистих прийомах керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 291 звернення, це становить 2,0% від загальної кількості (в 2014 році – 366 звернень, або 4,4%).
Від органів влади вищого рівня впродовж 2015 року до обласної державної адміністрації надійшло 12021 звернення (в 2014 році – 6432 звернення).
За звітний період двічі проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в кожній із 27 районних державних адміністраціях відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок складено відповідні довідки на ім’я керівника апарату облдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення роботи в районних державних адміністраціях. У всіх зазначених райдержадміністраціях рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.
На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю обласною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за 2015 рік розглянуто стан виконання доручень керівництва по 12 зверненням.
За 2015 рік проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання матеріальних допомог та виплати допомоги на лікування тощо.
Обласна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області та на офіційних веб-сайтах обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
На виконання вимог пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 року № 1336 «Про затвердження Порядку інформування громадськості про результати роботи у сфері протидії корупції» в приймальні громадян обласної держаної адміністрації встановлено стенд «Суспільство проти корупції», на якому розміщено нормативно правові акти, довідкова інформація та інформацію про корупційні порушення в області та інше.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійним контролем керівництва облдержадміністрації.