За ІІ квартал 2025 року до обласної військової адміністрації надійшло 1430 звернень громадян, що на 411 менше ніж за відповідний період 2024 року – 1841 звернення громадян.
За видами звернень загалом переважають заяви.
Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:
соціального захисту – 519 одиниць, або 36,3% від загальної кількості, за відповідний період 2024 року – 774 одиниці або 41,9%;
комунального господарства – 401, або 28,1%, за відповідний період 2024 року – 407 одиниць, або 22,1%;
охорони здоров'я – 116 одиниць, або 8,1%, за ІІ квартал 2024 року – 132, або 7,2%.
Протягом ІІ кварталу 2025 року до обласної військової адміністрації надійшло 12 колективних звернень громадян, що складає 0,8% від усіх звернень, за відповідний період 2024 року – 9 одиниць, або 0,5%.
За звітний період цього року зафіксовано лише 1 повторне звернення, а за ІІ квартал 2024 року – 23 звернення.
94 одиниці, або 6,6% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в обласній військовій адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення (багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів), за відповідний період 2024 року - 104 звернення (5,6%).
За ІІ квартал 2025 року до обласної військової адміністрації звернулося 1835 громадян, а за ІІ квартал 2024 року ця цифра становила 2178.
З метою запобігання можливих негативних наслідків та у зв'язку із військовою агресією російської федерації особисті прийоми громадян, відповідно до графіків, були обмежені. Однак, за ІІ квартал цього року керівництвом обласної військової адміністрації особисто прийнято 4 заявники, це становить 0,3% від загальної кількості. За аналогічний період 2024 року особисто прийнято 15 заявників, що становить 0,8%.
Для налагодження оперативного контакту мешканців області та органів влади в обласній військовій адміністрації працює телефонна «гаряча лінія». За телефонним номером 0800 216 433 громадяни мають можливість отримати роз’яснення щодо актуальних питань. Окремі звернення розглядають в межах Закону України «Про звернення громадян». У Департаменті соціальної та молодіжної політики облвійськадміністрації створено телефонну «гарячу лінію» для внутрішньо переміщених осіб за телефонним № 15-26, де переселенці консультуються та оперативно вирішують свої нагальні питання.
Від органів влади вищого рівня протягом ІІ кварталу 2025 року до обласної військової адміністрації надійшло 1237 звернень (у 2024 року – 1569), зокрема:
Офісу Президента України – 23 звернення, за відповідний період 2024 року – 42 звернення;
Кабінету Міністрів України – 30 звернень та 1171 по урядовій «гарячій лінії», за ІІ квартал 2024 року – 16 звернень та 1500 по урядовій «гарячій лінії»;
Верховної Ради України – 13 звернень, за ІІ квартал 2024 року – 11.
У зв’язку із нападом на Україну країни-терориста та агресора російської федерації 24 лютого 2022 року, проведення засідань комісій з питань розгляду звернень громадян, проведення днів контролю і перевірок районних військових адміністрацій з питань роботи щодо звернень громадян, тимчасово призупинено.
Фахівцями відділу роботи із зверненнями громадян аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники, особливо у повторних зверненнях. Передбачено підготовку щоквартальних аналітичних матеріалів із цих питань для керівництва обласної військової адміністрації, що дає змогу виявити причини та вжити заходів щодо розв’язання найбільш актуальних проблем, з якими звертаються мешканці області до місцевих органів влади.
Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва обласної військової адміністрації.