Конфлікт інтересів є поширеним явищем в діяльності публічних службовців. Детальніше про його сутність та складові Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) роз’яснювало тут

Сьогодні розглянемо, яких кроків слід дотримуватися посадовцю, якщо в його роботі все ж виник конфлікт інтересів, або його підлеглий повідомив про наявний конфлікт інтересів.

Питання оплати праці, зокрема стимулюючих виплат, є важливим аспектом діяльності будь-якого державного органу, підприємства, установи, організації. Водночас, при встановленні премій або надбавок може виникнути реальний конфлікт інтересів, особливо, якщо посадова особа визначає винагороду для себе.

У сучасному світі прозорість та доброчесність є невід’ємними складовими ефективного управління як у публічному, так і в приватному секторах. Одним із ключових викликів на шляху до забезпечення цих принципів є врегулювання конфлікту інтересів (КІ) – ситуації, коли приватні інтереси особи можуть впливати на виконання нею службових або посадових обов’язків. 

12 січня 2024 року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) оновило Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» у питаннях запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції.

Пам’ятка щодо порядку дій у разі виникнення конфлікту інтересів у працівників  апарату, структурних підрозділів Вінницької обласної державної адміністрації, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери її управління