- здійснювати розподіл навчального навантаження між освітніми галузями (освітніми компонентами) на основі мінімальної кількості годин;
- визначити кількість годин на інтегровані курси різних освітніх галузей і увідповіднити їх із навчальними предметами.
- уніфікувати родові назви для інтегрованих курсів;
- визначити кількість годин на міжгалузеві інтегровані курси (вони є вибірковим освітнім компонентом);
- оновити опис інструментарію оцінювання відповідно до системи оцінювання за групами результатів навчання;
- додати вимоги до організації освітнього процесу в класах з навчанням мовою корінного народу та/або національної меншини;
- надати рекомендації щодо структури й вимог до модельної навчальної програми;
- вилучити зі списку модельних навчальних програм неактуальні курси, повʼязані з молдовською та російською мовами;
- додати до переліку модельні навчальні програми з кримськотатарської мови для 5–6, 7–9 і 5–9 класів;
- збільшити мінімальну кількість годин на вивчення громадянської та історичної освітніх галузей (наприклад, 2,5 години в 6 класі замість 1,5 години зараз).