Департаментом гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації спільно з Комунальним закладом Кисляцька спеціальна школа Вінницької обласної ради проведено методичний семінар «Освіта. Інновації. Результативність освітньо-корекційного процесу», в якому взяли участь керівники та заступники керівників спеціальних та спеціалізованих закладів освіти Вінницької області.
  З вітальним словом у відеоформаті до присутніх звернувся директор Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Володимир БУНЯК. Він побажав учасникам семінару плідної роботи, нових творчих здобутків, конструктивного діалогу та конкретних напрацювань.
  «Це чудова нагода для педагогів - спеціалістів з інших спеціальних шкіл, не тільки обмінятися досвідом, новими напрацюваннями, досягненнями, відкриттями, а й апробувати інноваційні педагогічні технології, нові форми організації шкільного уроку та позакласної роботи, втілення в практичну діяльність спеціальної школи пріоритетності діалогових, активних та інтерактивних методів навчання і виховання, запровадження альтернативних освітньо-корекційних, виховних технологій, таких як розвивальна, модульно-розвивальна, диференційована, індивідуально орієнтована, алгоритмізована, проєктна, рейтингова, STEM-технології», - зазначив він.
Заступник начальника відділу дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Лариса Страшевська висловила подяку організаторам та учасникам семінару за надану можливість поспілкуватися з колегами з інших закладів та збагатитися новими знаннями у сфері спеціальної освіти.
  Директор Комунального закладу «Кисляцька спеціальна школа» Вінницької обласної ради Дмитро Порохнявий побажав усім плідної роботи та нових творчих здобутків задля збереження здоров’я, розвитку, навчання, реабілітації та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.
  Заступник директора Комунального закладу «Кисляцька спеціальна школа» Вінницької обласної ради Людмила Куракіна ознайомила присутніх з особливостями організації освітнього процесу в спеціальних школах для дітей з порушенням слуху.
  Практична частина семінару складалась з 3-х блоків:
- фронтальні уроки
- індивідуальні та групові заняття
- уроки спрямовані на розвиток фізичної активності учнів та формування трудових, когнітивних навичок; організація змістовного дозвілля учнів.
  Після чого відбулось обговорення відвіданих уроків та заходів.