На Вінниччині представили результати дослідження якості освіти. Ініціатором заходу виступила Державна служба якості освіти України. Участь у заході взяли заступник голови обласної Ради Ігор Івасюк, заступниця голови Вінницької міської ради Галина Якубович, заступниця директора Департаменту гуманітарної політики обласної державної адміністрації - начальник управління освіти та науки Тетяна Каменщук, начальник управління Державної служби якості освіти у Вінницькій області Володимир Малінін, представники органів місцевого самоврядування, органів управління освітою, закладів загальної середньої освіти, центрів професійного розвитку та педагоги.
    Учасникам були представлені результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану за підсумками тестування учнів 6-х і 8-х класів з української мови та математики.
   В моніторингових досліджень наявні дані про виявлення впливу певних чинників на результати тестувань учнів і, звісно, зовнішній чинник такий, як війна, на жаль, впливає вкрай негативно. Спільними чинниками, що вплинули на успішність виконання тестів стали: стать учасників досліджень, як виявилося у дівчаток кращі результати; місце перебування учнів, володіння ІТ-навичками, практика самонавчання. По-різному вплинули на результати учнів такі чинники, як формат навчання, засоби для навчання та позаурочна підтримка. І це далеко не повний перелік викликів, які ґрунтуються на даних дослідженнях
   Учасники заходу під час практичного блоку окреслили ефективні освітні підходи в громадах і шляхи подолання освітніх втрат. Проведення такого моніторингового дослідження в 2024 році стало можливим завдяки підтримці Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).