Мінветеранів оголошує старт четвертого етапу набору на посади фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб. Саме вони першими зустрічаються з нашими Захисниками і Захисниками після повернення в громаду, а також допомагають своїм сім'ям та родинам полеглих Героїв.
Серед основних обов'язків фахівців:
- забезпечення інформаційного супроводу та підтримки ветеранів, ветеранів та їхніх рідних;
- консультації щодо отримання статусів, пільг, послуг, житла, проходження реабілітації, працевлаштування, започаткування власної справи;
- надання юридичної допомоги.
Як подати?
Кандидати можуть надіслати заявку на участь у відборі онлайн через веб-платформу «є-Ветеран» у розділі «Електронні сервіси»: https://surli.cc/aptyqr
Крім цього, там ви знайдете детальну інформацію про відбір, його етапи, поради щодо підготовки резюме та відповіді на найпоширеніші запитання.
! Прийом заявок триватиме до 30 вересня 2025 року.
Щоб приєднатися до команди фахівців із супроводу, важливо:
- мати досвід роботи в соціальній сфері, психології, реабілітації чи дотичних галузях;
- розуміти специфіку роботи з ветеранами й ветеранками, їхні потреби та виклики;
- бути готовим/готовою допомогти у їхньому стражданні до цивільного життя;
- вміти вислухати, підтримати, встановлювати довірливий контакт та працювати в команді.
Ми чекаємо вашу заявку на участь, якщо ви:
- громадянин/ка України;
- маєте рівень освіти не нижче бакалавра у галузях знань:
А «Освіта» (усі спеціальності);
Б «Культура, мистецтво та гуманітарні науки» (В8 «Богослов’я», В9 «Історія та археологія», В11 «Філологія (за спеціалізаціями)», В14 «Організація соціокультурної діяльності»);
С «Соціальні науки, журналістика та інформація» (С1 «Економіка», С2 «Політологія», С3 «Міжнародні відносини», С4 «Психологія», С5 «Соціологія», С7 «Журналістика»);
D «Бізнес, адміністрування та право» (D1 «Облік і оподаткування», D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», D3 «Менеджмент», D4 «Публічне управління та адміністрування», D5 «Маркетинг», D6 «Секретарська та офісна справа», D8 «Право», D9 «Міжнародне право»);
F «Інформаційні технології» (усі спеціальності);
G «Інженерія, виробництво та будівництво» (усі спеціальності);
I «Охорона здоров'я та соціальне забезпечення» (усі спеціальності);
J «Транспорт та послуги» (J4 «Охорона праці»);
K «Безпека та оборона» (усі спеціальності).
А також маєте реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (за наявності).
Для заповнення заяви про задоволення:
- електронний підпис: файловий ключ, апаратний ключ або Дія. Підпис;
- документ про освіту;
- паспорт громадянина України (ID-картка);
- облікова картка платника податків (РНОКПП)(за наявність);
- довідка медико-соціальної експертної комісії (за наявності);
- резюме (у довільній формі).
Де працюють фахівці із супроводу?
- у комунальних установах або закладах;
- у комунальних некомерційних підприємствах, що належать до сфери управління сільських, селищних, міських рад.
Приєднайтеся до команд професіоналів, які щодня допомагають нашим Захисникам і Захисникам отримати належну підтримку та знайти нові можливості в цивільному житті!
*Відбір на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб проводяться на всій території України, крім тимчасово окупованих територій України та території, на яких ведуться активні бойові дії фактичного проживання).
Послугу подачі заяви на відбір розроблений Мінветеранів ООН за сприяння «Проекту підтримки Дія», що втілюється Програмою розвитку в Україні для фінансування Швеції.
Реалізується в межах Стратегії ветеранської політики та Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору в Україні, започаткованої з ініціативи першої леді Олени Зеленської.