Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Подати електронне звернення можливо на електронну адресу:
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Технічний супровід: Управління цифрової трансформації апарату облвійськадміністрації [email protected]
Відповідальні за зміст сторінок веб-порталу облвійськадміністрації: структурні підрозділи облвійськадміністрації, районні військові адміністрації, територіальні підрозділи міністерств у Вінницькій області, веб-сторінки яких розміщені на цьому порталі. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької облвійськадміністрації www.vin.gov.ua.
© 2024 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше