Звіт про періодичне відстеження

результативності регуляторного акту Голови Вінницької обласної державної адміністрації від 21серпня 2018 року № 648 «Про затвердження Тарифу на платну послугу «Медичні огляди», що надається Філією Комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Вінницька станція екстреної медичної допомоги»

 

Вид та назва регуляторного акта

Розпорядження Голови Вінницької обласної державної адміністрації від 21серпня 2018 року № 648 «Про затвердження Тарифу на платну послугу «Медичні огляди», що надається Філією Комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Вінницька станція екстреної медичної допомоги».

 

Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об'єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради».

 

Цілі прийняття акту

Головна мета Розпорядження Голови Вінницької обласної державної адміністрації від 21серпня 2018 року № 648 «Про затвердження Тарифу на платну послугу «Медичні огляди», що надається Філією Комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Вінницька станція екстреної медичної допомоги» є використання повноважень, наданих постановою КМУ від 25 грудня 1996 року  № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад  щодо регулювання цін (тарифів) за переліком затвердженим постановою КМУ від 17 вересня 1996 року № 1138, встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні для забезпечення прозорості при проведенні розрахунків за надані платні послуги «Територіальне медичне об'єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» та залучення альтернативних та дозволених законодавством джерел фінансування лікувального закладу.

 

Строк виконання заходів з відстеження

З 11липня 2022 року по 21серпня 2022 року.

 

Тип відстеження

Періодичне.

 

Методи одержання результатів відстеження

Статистичний метод одержання результатів відстеження.

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Для проведення періодичного відстеження використовувалась статистична звітність закладу, звітність про надходження коштів.

 

Кількісні та якісні значення показників результативності акту

При відстеженні результативності використовувалась статистична звітність закладу. Аналіз статистичної звітності констатує, що за період дії розпорядження з вересня 2018 року по грудень 2019 року (включно) закладом було надано платних послуг  на загальну суму19826,24 грн, а саме:

- 2018 рік – 4 960,8 грн;

- 2019 рік – 14 865,44 грн;

Кількість суб’єктів господарювання, яким надано медичні послуги згідно з договорами:

- 2018 рік - 1 одиниця;

- 2019 рік - 2 одиниць;

Кількість оглядів, які були надані згідно актів виконаних робіт:

- 2018 рік - 585 одиниць;

- 2019 рік - 1753 одиниць.

         У встановлених тарифах враховані накладні витрати, розраховані на основі фактичних витрат закладу за 2017 рік. Заробітна плата, що включена до собівартості платних медичних послуг, розрахована згідно з наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства охорони здоров’я України від 05 жовтня 2005 року № 308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення» (із змінами та доповненнями), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 жовтня 2005 року за № 1209/11489.

За період дії тарифів з 2018 року зазнали об’єктивних змін основні чинники формування собівартості платних медичних послуг:

- відбулося підвищення посадових окладів медичних працівників в середньому на 80,8 %;

- зросла вартість комунальних послуг та енергоносіїв: опалення - на 83,5 %, електроенергії - на 98,8 %, водопостачання та водовідведення - на 82%

           - підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення в середньому в 3,6 рази, тощо.

З 2020 року платні послуги не надаються у зв’язку із реорганізацією закладу. На виконання рішень Вінницької обласної Ради 36 сесії 7 скликання № 708 від 04.12.2018 року «Про реорганізацію комунальних закладів охорони здоров’я» та 39 сесії 7 скликання від 26 вересня 2019 року № 849 КУ «ТМО «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» реорганізовано в КНП «ТМО «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради»», що призвело до створення єдиної системи екстреної медичної допомоги Вінницької області з 01.02.2020 року, так на виконання вище зазначеного рішення, Філії СЕМД, зокрема Філія Комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Вінницька станція екстреної медичної допомоги», втратили статус розпорядника коштів та право вести окрему господарську діяльність і ввійшли в склад КНП в статусі відокремлених підрозділів.

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей

У зв’язку з вищевикладеним, просимо призупинити чинність розпорядження Голови Вінницької обласної державної адміністрації від 21 серпня 2018 року № 648 «Про затвердження Тарифу на платну послугу «Медичні огляди», що надається Філією Комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Вінницька станція екстреної медичної допомоги», зареєстрованого в Головному територіальному  управлінні юстиції у Вінницькій області 05вересня 2018 року за № 97/1593.

 

 

Директор Департаменту

Ольга ЗАДОРОЖНА