Звіт про повторне відстеження
результативності регуляторного акта начальника Вінницької обласної військової адміністрації від 20 червня 2022 року № 720 «Про затвердження Змін до Тарифів на платні послуги, що надаються комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної Ради»
1.Вид та назва регуляторного акту
Наказ начальника Вінницької обласної військової адміністрації від 20 червня 2022 року № 720 «Про затвердження Змін до Тарифів на платні послуги, що надаються комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної Ради», зареєстрований у Центрально-Західному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Хмельницький) 28 червня 2022року за №19/322.
2.Виконавець заходів відстеження
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної Ради».
3.Цілі прийняття акту
Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно-обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:
- затвердження тарифів на платні послуги в економічно обґрунтованому розмірі на ринку реалізації медичних послуг;
- сприяння збільшенню надходжень до спеціального фонду підприємства, які будуть направлятись на покриття витрат, пов’язаних з організацією та наданням послуг;
- покращення результатів фінансово-господарської діяльності лікарні;
- забезпечення рівноваги інтересів споживачів в отриманні якісних послуг за доступними тарифами та інтересів підприємства щодо повного відшкодування витрат на наданні послуги;
- покращення умов для надання якісних платних послуг;
- покриття видатків, пов’язаних з наданням послуг, а також на проведення заходів, пов’язаних з виконанням основних функцій лікарні, які не забезпечені (або частково забезпечені) видатками загального фонду.
Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні послуги.
4.Строк виконання заходів з відстеження.
З 10 травня 2023 року по 20 червня 2023року.
5.Тип відстеження
Повторне.
6.Методи одержання результатів відстеження
Для проведення повторного відстеження використовувались дані закладу про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, аналіз фінансових показників діяльності закладу.
7.Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних.
Основними показниками результативності дії регуляторного акту є стабільне та достатнє фінансування підприємства для забезпечення населення та юридичних осіб якісними послугами за економічно обґрунтованими тарифами.
Відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу кожного з наведених показників:
-кількість малих, середніх та великих суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акту;
-оцінка «прямих» витрат суб’єктів на виконання регулювання;
-розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акту.
-рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акту.
Наслідком дії регуляторного акта є встановлення оптимального рівня тарифів на платні послуги, впровадження нових сучасних технологій діагностики і лікування, збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів та інше.
8.Кількісні та якісні значення показників результативності акту
Кількісні показники результативності акту:
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акту.
- дія регуляторного акту поширюється на КНП «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної Ради» та суб’єктів господарювання м. Вінниці і Вінницької області, що є споживачами послуг.
Надходження до державного та місцевого бюджетів, кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на які поширюються дія акту наведені в таблиці:
Показник |
АРВ |
Факт з 20 червня 2022року по 20 червня 2023 року |
Надходження до спеціальних фондів, тис. грн. |
1746,0 |
503,6 |
Надходження до спеціального фонду підприємства від надання даного виду платних послуг, тис. грн. |
1510,2 |
2,9
|
Кількість осіб, які отримали платні медичні послуги, осіб |
21053 |
3 |
Кількість суб’єктів господарювання, які отримали медичні послуги, згідно договорів, одиниць, у т. ч.: |
- |
- |
Великі(більше 250 працюючих) |
- |
- |
Середні(з 50 до 250 працюючих) |
- |
- |
Малі (до 50 працюючих) |
- |
- |
Мікро (не більше 10 працюючих) |
10 |
1 |
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання або фізичних осіб з основних положень акту високий,інформування зацікавлених суб’єктів господарювання або фізичних осіб про розпорядження облдержадміністрації здійснено через Вінницьку обласну державну адміністрацію, подане оголошення у ТОВ «Редакція газети «Вінниччина», а також розміщена дана інформація на офіційному сайті підприємства та на інформаційних стендах лікарні.
Крім того, кількісними показниками результативності цього акту є:
Згідно обсягу наданих платних послуг відповідно до аналізу регуляторного впливу прогнозувалось надходження коштів до спеціального фонду бюджету підприємства у розмірі –1746,0 тис. грн., а фактично надійшло–503,6 тис. грн., від надання даного виду платних послуг прогнозувалось -1510,2 тис. грн., а надійшло 2,9 тис. грн.
8.Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей.
Ступінь досягнення визначених цілей наказу начальника обласної військової адміністрації від 20 червня 2022 року № 720 «Про затвердження Змін до тарифів на платні послуги, що надаються комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної Ради», є дуже низьким, оскільки в зазначеному наказі не було досягнуто цілей прийняття акту.
Виходячи з вище зазначеного, наказ начальника обласної військової адміністрації від 20 червня 2022року № 720 «Про затвердження Змін до тарифів на платні послуги, що надаються комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної Ради», доцільно втратити чинність.
Директор Департаменту
Ольга ЗАДОРОЖНА