Кабінет Міністрів України в рамках реформи державної служби та переходу до електронного документообігу ухвалив рішення про перехід в електронний формат процедури опрацювання нормативно-правових актів органів влади. Представляючи необхідність такого рішення, Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман підкреслив, що вся реформа державної служби покликана змінити філософію чиновника та роботи державного менеджменту.
«Це важлива і непроста реформа. Стара система впирається Але те, що ми розпочали, йдемо цим шляхом – це добре. Темп, який ми взяли, треба зберігати. Будемо більше працювати з міністерствами та пояснювати (цілі змін)», - сказав Володимир Гройсман.
У свою чергу Міністр Кабінету Міністрів Олександр Саєнко підкреслив, що реформа складається з декількох складових – від визначення завдань та формування спеціальних директоратів міністерств, які будуть ключовими підрозділами впровадження реформ, до проведення кадрових конкурсів та забезпечення оплати праці нових чиновників.
«Реформа робиться для посилення інституційної спроможності міністерств, - сказав Олександр Саєнко. – І нам важливо спиратися на бажання міністрів рухатися вперед (в рамках реформи)».