Відбулася робоча нарада з обговорення та оперативного вирішення питань, пов’язаних з оформленням відстрочок та поданням відповідних документів через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП).

У нараді взяли участь заступник начальника ОВА (CDTO) Андрій Кавунець, в.о. керівника обласного ТЦК Роман Гончарук та інші представники обласного ТЦК.

У форматі онлайн долучилися представники Центрів надання адміністративних послуг територіальних громад області, районних військових адміністрацій, а також територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.

Основною метою наради було обговорення максимально конкретних кейсів і питань, що виникають у процесі оформлення відстрочок, а також налагодження прямої та ефективної комунікації.

«Наше з вами завдання — налагодити комунікацію таким чином, щоб не виникало жодних проблем у прямій взаємодії кожного ЦНАПу області з кожним окремо взятим ТЦК чи його структурним підрозділом», — підкреслив Андрій Кавунець.

Зокрема, було порушено такі питання:

  • Невідповідність оформлення документів.
  • Дотримання термінів розгляду поданих документів.
  • Інші технічні та процедурні аспекти, що перешкоджають оперативному наданню послуг.

Слід зазначити, що саме Вінницька область бере участь у пілотному проєкті з відпрацювання механізму взаємодії між ЦНАП і ТЦК. Тому головна мета такої співпраці — забезпечити комфортну комунікацію для громадян, які звертаються за отриманням відстрочок, та гарантувати їм якісне надання послуг.

Реалізація цих кроків дозволить створити системну та злагоджену роботу, врегулювати всі процедурні питання й суттєво підвищити якість надання адміністративних послуг.