У своєму виступі Тетяна Дорош відмітила позитивні напрацювання, які є в області з питань захисту прав дітей вразливих категорій, а саме кількість дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, які виховуються в сім громадян України, становить в області 98,9 % до загальної кількості дітей цієї категорії. І це другий рейтинговий показник по Україні (91,2%). На території області функціонує 63 дитячих будинків сімейного типу та 125 прийомних сім’ї, в яких виховується 646 прийомних дітей та осіб з їх числа. Упродовж 2021 року в області створено 3 дитячих будинки сімейного типу та 4 прийомних сім’ї. Протягом звітного періоду статус - дитини сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, набуло 174 дитини. За 9 місяців поточного року загалом в сім’ї громадян влаштовано 186 дітей. Значно зменшилася кількість дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, які виховуються в закладах інституційного догляду, це 94 дитини, з яких 41 дитина має інвалідність. Щодо усиновлення, то було відмічено, що кількість усиновлень зменшилась на теренах області, як і загалом по Україні. Однак, із загальної кількості дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, (2245) на обліку перебуває 579 статусних дітей, які можуть бути усиновлені, проте з них 479 влаштовані уже в сім громадян під опіку, прийомні сім, дитячі будинки сімейного типу. Протягом поточного року усиновлено 17 дітей, з них 3 громадянами інших держав. Нагляд за умовами проживання та виховання здійснюється стосовно 722 дітей, які проживають на теренах області.
Окрім того, перед органами опіки і піклування, якими є територіальні громади, а також перед районними державними адміністраціями було поставлено ряд завдань, серед яких розвиток сімейних форм виховання, створення і ефективна робота міждисциплінарних команд, забезпечення супроводом прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, створення патронатних сімей, забезпечення роботи єдиної інформаційної системи «Діти» на базі служби у справах дітей кожної територіальної громади тощо.