- Інформація про доступність транспорту та об’єктів транспортної інфраструктури для осіб з інвалідністю у Вінницькій міській територіальній громаді станом на 28.11.2022 р.
РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика ситуації на транспорті За всіма видами транспорту:
|
Протягом 2019 – 21 років проводилась системна робота по створенню безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших мало мобільних груп населення до об’єктів транспортної інфраструктури. Станом на 31.12 2019 р.: - На вулично – шляховій мережі міста на існуючих світлофорних об’єктах встановлено 125 звукових приладів для озвучення сигналів світлофору. - В комунальному підприємстві «Вінницька транспортна компанія» експлуатувалось 67 автобуси (100 % від загальної кількості), 49 тролейбусів (28,3 % від загальної кількості), та 9 модернізовані трамвайні вагони з низьким рівнем підлоги (0,07 % від загальної кількості), пристосовані для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Станом на 31.12.2020 р.: - На вулично – шляховій мережі міста на існуючих світлофорних об’єктах встановлено 132 звукових прилади для озвучення сигналів світлофору. - В комунальному підприємстві «Вінницька транспортна компанія» експлуатувалось 67 автобусів (100 % від загальної кількості), 51 тролейбус (29,5 % від загальної кількості), та 9 трамвайних вагонів (0,07 % від загальної кількості), та з низьким рівнем підлоги, пристосованих для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Станом на 31.11.2021 р.: - На існуючих світлофорних об’єктах встановлено 178 звукових приладів для озвучення сигналів світлофору. - В комунальному підприємстві «Вінницька транспортна компанія» експлуатується 77 автобусів (100 % від загальної кількості), 58 тролейбусів (34,1 % від загальної кількості), та 9 модернізованих трамваїв (0,07 % від загальної кількості), з низьким рівнем підлоги, пристосованих для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Станом на 28.11.2022 р.: - Загалом на існуючих світлофорних об’єктах Вінницької міської територіальної громади встановлено 179 звукових приладів для озвучення сигналів світлофору, призначених для осіб з вадами зору. - В комунальному підприємстві «Вінницька транспортна компанія» експлуатується 71 автобусів (100% від загальної кількості автобусів), 60 тролейбусів (36,8% від загальної кількості тролейбусів) та Інформаційне забезпечення рухомого складу, який залучається до перевезення пасажирів на маршрутах громадського транспорту загального користування здійснюється відповідно до вимог нормативних документів. Розміри передніх та бокових трафаретів на трамваях, тролейбусах, автобусах та мікроавтобусах виготовляються з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями, зокрема осіб з вадами зору. В салонах рухомого складу міського електротранспорту встановлено інформаційні табло для інформування осіб з порушенням слуху. Інформація щодо розкладів руху низькопідлогового громадського транспорту розміщена на зупинках міського пасажирського транспорту, а також на веб-сайті «depo.vn.ua». Щороку на зупинках міського пасажирського транспорту наноситься дорожня розмітка з елементами спеціальних позначень для потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями. |
РОЗДІЛ 2. Правовий статус осіб з інвалідністю в транспортній сфері
|
Транспортне забезпечення осіб з інвалідністю на трамваях, тролейбусах, автобусах в м. Вінниці здійснюється відповідно до вимог Законів України «Про міський електричний транспорт», «Про автомобільний транспорт», Правил надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом, Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, інших нормативно-правових актів. Перевезення всіх пільгових категорій пасажирів міським електротранспортом та автобусами у звичайному режимі руху здійснюється на умовах, визначених чинним законодавством. Компенсаційні виплати суб’єктам господарювання, що здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі з бюджету Вінницької міської територіальної громади не проводяться. Ні в державному, ні в місцевому бюджетах кошти на вказані цілі не передбачено, тому категорії пільгових перевезень встановлюються перевізниками та замовником перевезень під час укладання договору на перевезення пасажирів маршрутним таксі. Так, відповідно до п. 2.5 укладених тимчасових договорів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі у Вінницькій міській територіальній громаді, перевізник безкоштовно перевозить інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС віднесених до 1-ої категорії та учасників АТО/ООС в кількості 2 пільговика за один рейс при наявності місць для сидіння за рахунок власної господарської діяльності без дотації з бюджету. |
РОЗДІЛ 3. Адміністрування транспортної сфери в контексті її доступності для осіб з інвалідністю |
|
3.3. Суб’єкти у транспортній сфері
|
|
3.3.1. Органи місцевого самоврядування
|
Питаннями забезпечення створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших мало мобільних груп населення до об’єктів транспорту та транспортної інфраструктури в тісній співпраці з громадськими організаціями, суб’єктами господарювання опікуються виконавчі органи Вінницької міської ради – департамент транспорту та міської мобільності, департамент комунального господарства та благоустрою. |
3.3.2. Підприємства, установи, організації та фізичні особи – підприємці (у тому числі, власники, виробники, надавачі транспортних послуг, неурядові організації, які представляють осіб з інвалідністю) |
Перевезення пасажирів у Вінницькій міській територіальній громаді трамваями, тролейбусами та автобусами у звичайному режимі руху здійснюється комунальним перевізником – комунальним підприємством «Вінницька транспортна компанія», перевезенняпасажирів автобусами в режимі маршрутного таксі забезпечується приватними перевізниками (86 фізичних осіб-підприємців та 5 юридичних осіб). Співпраця щодо створення доступності для осіб з інвалідністю здійснюється з громадською організацією «Гармонія». |
- Інформація щодо проблемних питань, які виникають під час створення належних умов для доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів транспортної інфраструктури, транспорту, наданні транспортних послуг
№ з/п |
Проблемні питання |
Шляхи їх вирішення |
1. |
Більша частина рухомого складу трамваїв та тролейбусів не обладнана пандусами. |
Оновлення парку рухомого складу – фінансування заміни застарілих транспортних засобів на сучасні із заниженою посадкою і без сходинок на вході. |
2. |
Автобуси, які працюють в режимі маршрутного таксі, не пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення. |
Заміна маршрутних таксі малої та середньої вмістимості на автобуси великої вмістимості, які пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення. |
3. |
На частині зупинок трамваїв, відсутня можливість відкриття пандусу та здійснення посадки/висадки пасажирів, які користуються кріслами колісними. |
Облаштування у зонах трамвайних зупинок, які не обладнані посадковими майданчиками, підвищеного дорожнього покриття. Приведення у відповідність вимогам висоти посадкових майданчиків трамвайних зупинок. |
4. |
Частина зупинок тролейбусів та автобусів не відповідають вимогам належного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. |
Облаштування всіх зупинок тролейбусів та автобусів посадковими майданчиками достатньої висоти (для можливості відкриття пандусу під зручним кутом для руху на кріслі колісному), жовтою тактильною плиткою, похилими заїздами. |
- Інформація щодо доступності на автомобільному та електричному транспорті для осіб з інвалідністю
(надається тільки по обласному центру)
Вінницька міська територіальна громада, Вінницька область
№ з/п |
Найменування |
2019 рік |
2020 рік |
2021 рік |
2022 рік |
1. Загальні питання |
|||||
1. |
Загальна кількість постійних зупинок громадського транспорту на території ВМТГ, з них: |
512 |
518 |
525 |
537 |
1.1. |
кількість постійних зупинок громадського транспорту, на яких розміщена інформація про розклад руху автобусів/маршрутних таксі/тролейбусів/трамваїв, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, з них у доступній формі для осіб: |
446 |
452 |
459 |
484 |
1.1.1. |
з порушенням зору |
0 |
0 |
0 |
0 |
1.1.2. |
які користуються кріслом-коляскою |
0 |
0 |
0 |
0 |
2. |
Проведено навчання водіїв та кондукторів щодо особливостей надання транспортних послуг для осіб з інвалідністю, у тому числі з порушенням зору, слуху, які користуються кріслом-коляскою |
Так (інструктажі при прийнятті на роботу та періодичні на загальних зборах водіїв) |
Так (інструктажі при прийнятті на роботу та періодичні на загальних зборах водіїв) |
Так (інструктажі при прийнятті на роботу та періодичні на загальних зборах водіїв) |
Так (інструктажі при прийнятті на роботу та періодичні на загальних зборах водіїв) |
2.1. |
Назва та місце розташування організації, яка проводила таке навчання |
КП «ВТК» (Хмельницьке шосе, 29) |
КП «ВТК» (Хмельницьке шосе, 29) |
КП «ВТК» (Хмельницьке шосе, 29) |
КП «ВТК» (Хмельницьке шосе, 29) |
3. |
Кількість, назва та місце розташування служб, які здійснюють перевезення осіб з інвалідністю |
ГО «Гармонія», м. Вінниця, вул. Винниченка, 5 |
ГО «Гармонія», м. Вінниця, вул. Винниченка, 5 |
ГО «Гармонія», м. Вінниця, вул. Винниченка, 5 |
ГО «Гармонія», м. Вінниця, вул. Винниченка, 5 |
3.1. |
«на замовлення» |
На замовлення |
На замовлення |
На замовлення |
На замовлення |
3.2. |
інші |
– |
– |
– |
– |
4. |
Загальна кількість паркувальних майданчиків, з них: |
1564 |
1716 |
1820 |
– |
4.1. |
кількість паркувальних майданчиків на яких виділено місця для паркування транспортних засобів, що користуються особи з інвалідністю |
133 |
145 |
156 |
– |
2. Автомобільний транспорт |
|||||
1. |
Кількість автобусних маршрутів загального користування, з них: |
47 |
49 |
51 |
51 |
1.1. |
міських |
47 |
49 |
51 |
51 |
2. |
Кількість автобусних маршрутів загального користування, на яких використовуються транспортні засоби, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю, з них: |
18 |
18 |
20 |
20 |
2.1. |
міських |
18 |
18 |
20 |
20 |
3. |
Кількість автобусів для перевезення пасажирів, які працюють на маршрутах загального користування |
67 |
67 |
77 |
71 |
4. |
Придбано автобусів для перевезення пасажирів на маршрутах загального користування |
0 |
0 |
10 |
0 |
4.1. |
Витрачено кошти на придбання автобусів для перевезення пасажирів на маршрутах загального користування (тис. грн.) |
0 |
0 |
89753,2 |
0 |
5. |
Кількість автобусів, пристосованих для перевезення пасажирів з інвалідністю, які працюють на маршрутах загального користування, з них, пристосованих для перевезення: |
67 |
67 |
77 |
71 |
5.1. |
(на міських маршрутах) |
67 |
67 |
77 |
71 |
5.1.1. |
осіб з порушенням зору (встановлено зовнішні звукові інформатори номера і кінцевих зупинок маршруту та звукові системи у салоні для оголошення зупинок) |
67 |
67 |
77 |
71 |
5.1.2. |
осіб з порушенням слуху (встановлено текстову систему у салоні для оголошення зупинок) |
30 |
30 |
40 |
37 |
5.1.3. |
осіб, які користуються кріслом-коляскою |
62 |
62 |
72 |
66 |
6. |
Придбано автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, для роботи на маршрутах загального користування, з них, пристосованих для перевезення: |
0 |
0 |
10 |
0 |
6.1. |
осіб з порушенням зору (встановлено зовнішні звукові інформатори номера і кінцевих зупинок маршруту та звукові системи у салоні для оголошення зупинок) |
0 |
0 |
10 |
0 |
6.2. |
осіб з порушенням слуху (встановлено текстову систему у салоні для оголошення зупинок) |
0 |
0 |
10 |
0 |
6.3. |
осіб, які користуються кріслом-коляскою |
0 |
0 |
10 |
0 |
6.4. |
Витрачено кошти на придбання автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, для роботи на маршрутах загального користування (тис. грн) |
0 |
0 |
89753,2 |
0 |
7. |
Кількість маршрутних таксі, які працюють на маршрутах загального користування, з них: |
242 |
236 |
227 |
227 |
7.1. |
пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, з них пристосованих для перевезення: |
0 |
0 |
0 |
0 |
7.2. |
осіб з порушенням зору (встановлено зовнішні звукові інформатори номера і кінцевих зупинок маршруту та звукові системи у салоні для оголошення зупинок) |
0 |
0 |
0 |
0 |
7.3. |
осіб з порушенням слуху (встановлено текстову систему у салоні для оголошення зупинок) |
0 |
0 |
0 |
0 |
7.4. |
осіб, які користуються кріслом-коляскою |
0 |
0 |
0 |
0 |
8. |
Кількість перевезених осіб з інвалідністю, з них: |
|
|
|
|
8.1. |
які користуються кріслом-коляскою |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
8.2. |
Отримано компенсації з державного та місцевих бюджетів за перевезення осіб з інвалідністю (тис. грн) |
– |
– |
– |
– |
3. Електричний транспорт |
|||||
3.1 ТРОЛЕЙБУС |
|||||
1. |
Загальна кількість тролейбусних маршрутів, з них: |
16 |
17 |
18 |
19 |
1.2. |
кількість тролейбусних маршрутів, на яких використовуються тролейбуси, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю |
16 |
17 |
18 |
19 |
2. |
Кількість тролейбусів для перевезення пасажирів |
164 |
166 |
174 |
163 |
3. |
Придбано тролейбусів для перевезення пасажирів |
4 |
2 |
8 |
1 |
3.1. |
Витрачено кошти на придбання тролейбусів для перевезення пасажирів (тис. грн) |
20 000,0 |
11 000,0 |
63 500,0 |
10 245,8 |
3.2. |
Вказати підприємство-виробника та модель придбаних тролейбусів |
ТОВ «Політехносервіс» ПТС-12 |
ТОВ «Політехносервіс» ПТС-12 |
ТОВ «Політехносервіс» ПТС-12 |
ТОВ «Політехносервіс» ПТС-12 |
4. |
Кількість тролейбусів, пристосованих для перевезення пасажирів з інвалідністю, з них, пристосованих для перевезення: |
146 |
150 |
158 |
159 |
4.1. |
осіб з порушенням зору (встановлено зовнішні звукові інформатори номера і кінцевих зупинок маршруту та звукові системи у салоні для оголошення зупинок) |
146 |
150 |
158 |
159 |
4.2. |
осіб з порушенням слуху (встановлено текстову систему у салоні для оголошення зупинок) |
146 |
150 |
158 |
159 |
4.3. |
осіб, які користуються кріслом-коляскою |
47 |
51 |
59 |
60 |
5. |
Придбано тролейбусів, пристосованих для перевезення пасажирів з інвалідністю, з них, пристосованих для перевезення: |
4 |
2 |
8 |
1 |
5.1. |
осіб з порушенням зору (встановлено зовнішні звукові інформатори номера і кінцевих зупинок маршруту та звукові системи у салоні для оголошення зупинок) |
4 |
2 |
8 |
1 |
5.2. |
осіб з порушенням слуху (встановлено текстову систему у салоні для оголошення зупинок) |
4 |
2 |
8 |
1 |
5.3. |
осіб, які користуються кріслом-коляскою |
4 |
2 |
8 |
1 |
5.4. |
Витрачено кошти на придбання тролейбусів, пристосованих для перевезення пасажирів з інвалідністю (тис. грн.) |
20 000,0 |
11 000,0 |
63 500,0 |
10 245,8 |
5.5. |
Вказати виробника та модель, придбаних тролейбусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю |
ТОВ «Політехносервіс» ПТС-12 |
ТОВ «Політехносервіс» ПТС-12 |
ТОВ «Політехносервіс» ПТС-12 |
ТОВ «Політехносервіс» ПТС-12 |
6. |
Кількість осіб з інвалідністю перевезених тролейбусом, з них: |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
6.1. |
які користуються кріслом-коляскою |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
3.2. ТРАМВАЙ |
|||||
1. |
Загальна кількість трамвайних маршрутів, з них: |
6 |
6 |
6 |
6 |
1.1. |
кількість трамвайних маршрутів, на яких використовуються трамваї, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю |
4 |
4 |
4 |
4 |
2. |
Кількість трамваїв для перевезення пасажирів |
126 |
126 |
126 |
126 |
3. |
Придбано трамваїв для перевезення пасажирів |
0 |
0 |
0 |
0 |
3.1. |
Витрачено кошти на придбання трамваїв для перевезення пасажирів (тис. грн.) |
0 |
0 |
0 |
0 |
4. |
Кількість трамваїв, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, з них, пристосованих для перевезення: |
126 |
126 |
126 |
126 |
4.1. |
осіб з порушенням зору (встановлено зовнішні звукові інформатори номера і кінцевих зупинок маршруту та звукові системи у салоні для оголошення зупинок) |
126 |
126 |
126 |
126 |
4.2. |
осіб з порушенням слуху (встановлено текстову систему у салоні для оголошення зупинок) |
126 |
126 |
126 |
126 |
4.3. |
осіб, які користуються кріслом-коляскою |
9 |
9 |
9 |
9 |
5. |
Придбано трамваїв, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, з них, пристосованих для перевезення: |
0 |
0 |
0 |
0 |
5.1. |
осіб з порушенням зору (встановлено зовнішні звукові інформатори номера і кінцевих зупинок маршруту та звукові системи у салоні для оголошення зупинок) |
0 |
0 |
0 |
0 |
5.2. |
осіб з порушенням слуху (встановлено текстову систему у салоні для оголошення зупинок) |
0 |
0 |
0 |
0 |
5.3. |
осіб, які користуються кріслом-коляскою |
0 |
0 |
0 |
0 |
5.4. |
Витрачено коштів на придбання трамваїв, пристосованих для перевезення пасажирів з інвалідністю (тис. грн) |
0 |
0 |
0 |
0 |
6. |
Кількість осіб з інвалідністю перевезених трамваєм, з них: |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
6.1. |
які користуються кріслом-коляскою |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
Статистика не ведеться |
- Інформація щодо доступності підприємств, які надають автостанційні послуги пасажирам у м. Вінниці
№ з/п |
Зміст інформаційного запиту |
2019 рік |
2020 рік |
2021 рік |
1. |
Загальна кількість підприємств, які надають автостанційні послуги пасажирам, з них: |
3 Центральний автовокзал Західний автовокзал Східний автовокзал
|
3 Центральний автовокзал Західний автовокзал Східний автовокзал |
3 Центральний автовокзал Західний автовокзал Східний автовокзал |
1.1. |
доступні для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, з них мають у наявності: |
3 |
3 |
3 |
1.2. |
облаштовані квиткові каси |
3 |
3 |
3 |
1.3. |
облаштовані громадські вбиральні |
3 |
3 |
3 |
1.4. |
технічні обладнання, конструкції та засоби для забезпечення вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а саме: |
|
|
|
1.4.1. |
ліфтів |
– |
– |
– |
1.4.2. |
підіймальних платформ |
– |
– |
– |
1.4.3. |
візків для переміщення осіб з інвалідністю |
– |
– |
– |
1.4.4. |
кнопок виклику |
3 |
3 |
3 |
1.4.5. |
групи надання допомоги особам з інвалідністю |
Допомога особам з інвалідністю надається персоналом автостанцій |
Допомога особам з інвалідністю надається персоналом автостанцій |
Допомога особам з інвалідністю надається персоналом автостанцій |
1.4.6. |
інше (зазначити) |
– |
– |
– |
- Інформація щодо доступності аеропорту «Вінниця» для осіб з інвалідністю
№ з/п |
Зміст інформаційного запиту |
2019 рік |
2020 рік |
2021 рік |
1. |
Кількість та назва аеропорту, місце розташування, з них облаштовано: |
Аеропорт «Вінниця», с. Гавришівка, Вінницький район, Вінницька область |
Аеропорт «Вінниця», с. Гавришівка, Вінницький район, Вінницька область |
Аеропорт «Вінниця», с. Гавришівка, Вінницький район, Вінницька область |
1.1. |
доступним входом/виходом до/з аеровокзалу для осіб (назва аеропорту, місце розташування): |
так |
так |
так |
1.1.1. |
з порушенням зору |
так |
так |
так |
1.1.2. |
які користуються кріслом-коляскою |
так |
так |
так |
1.2. |
звуковими маячками або звуковими інформаторами (назва аеропорту, місце розташування) |
так |
так |
так |
1.3. |
кімнатою відпочинку, пристосованою для осіб з інвалідністю (назва аеропорту, місце розташування) |
ні |
ні |
ні |
1.4. |
залом очікування, пристосованим для осіб з інвалідністю (назва аеропорту, місце розташування) |
так |
так |
так |
1.5. |
камерою схову, пристосованою для користування осіб (назва аеропорту, місце розташування): |
ні |
ні |
ні |
1.5.1. |
з порушенням зору |
ні |
ні |
ні |
1.5.2. |
які користуються кріслом-коляскою |
ні |
ні |
ні |
1.6. |
касою, пристосованою для користування осіб (назва аеропорту, місце розташування): |
ні |
ні |
ні |
1.6.1. |
з порушення зору |
ні |
ні |
ні |
1.6.2. |
з порушенням слуху |
ні |
ні |
ні |
1.6.3. |
які користуються кріслом-коляскою |
ні |
ні |
ні |
1.7. |
кабінами паспортного контролю, пристосованими для осіб з інвалідністю (назва аеропорту, місце розташування) |
ні |
ні |
ні |
1.8. |
ліфтами, якими можуть користуватися особи з інвалідністю (назва аеропорту, місце розташування) |
ні |
ні |
ні |
1.8.1. |
з порушення зору |
ні |
ні |
ні |
1.8.2. |
які користуються кріслом-коляскою |
ні |
ні |
ні |
1.9. |
туалетною кімнатою, пристосованою для осіб з інвалідністю (назва аеропорту, місце розташування) |
так |
так |
так |
1.10. |
кімнатою гігієни, пристосованої для осіб з інвалідністю (назва аеропорту, місце розташування) |
ні |
ні |
ні |
1.11. |
знаками, що застосовуються в міжнародній практиці для позначення їх доступності для осіб з інвалідністю (назва аеропорту, місце розташування) |
так |
так |
так |
1.12. |
інформацією доступною для осіб з інвалідністю (назва аеропорту, місце розташування): |
так |
так |
так |
1.12.1. |
з порушенням зору |
так |
так |
так |
1.12.2. |
які користуються кріслом-коляскою |
так |
так |
так |
2. |
Кількість пересувних установок для посадки (висадки) осіб з інвалідністю |
5 установок |
5 установок |
5 установок |
2.1. |
Витрачено коштів на придбання пересувних установок (тис. грн.) |
– |
– |
– |
2.2. |
Назва підприємства-виробника та його місце розташування |
– |
– |
– |
3. |
Кількість візків для переміщення осіб з інвалідністю по території аеропорту |
2 |
2 |
2 |
3.1. |
Витрачено коштів на придбання візків для переміщення осіб з інвалідністю по території аеропорту (тис. грн.) |
– |
– |
– |
3.2. |
Назва підприємства-виробника та його місце розташування |
– |
– |
– |
4. |
Кількість візків для переміщення осіб з інвалідністю в салоні літака |
1 |
1 |
2 |
4.1. |
Витрачено коштів на придбання візків для переміщення осіб з інвалідністю в салоні літака (тис. грн) |
– |
– |
– |
4.2. |
Назва підприємства-виробника та його місце розташування |
– |
– |
– |
5. |
Назва аеропорту, місце розташування та кількість машин «Амбуліфт» |
Спецмашина «Амбуліфт» відсутня |
Спецмашина «Амбуліфт» відсутня |
Спецмашина «Амбуліфт» відсутня |
5.1. |
Витрачено коштів на придбання машини «Амбуліфт» (тис. грн.) |
– |
– |
– |
5.2. |
Назва підприємства-виробника та його місце розташування |
– |
– |
– |
6. |
Кількість спеціальних трапів без сходів для безперешкодної посадки/висадки осіб з інвалідністю до/з повітряних суден малої авіації |
– |
– |
– |
6.1. |
Витрачено коштів на придбання спеціальних трапів без сходів для безперешкодної посадки/висадки осіб з інвалідністю до/з повітряних суден малої авіації (тис. грн) |
– |
– |
– |
6.2. |
Назва підприємства-виробника та його місце розташування |
– |
– |
– |
7. |
Назва аеропорту, місце розташування та кількість автобусів, які підвозять пасажирів до повітряного судна, з них: |
– |
– |
– |
7.1. |
пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю, які користуються кріслом-коляскою |
– |
– |
– |
7.2. |
Придбано автобусів, які підвозять пасажирів до повітряного судна |
– |
– |
– |
7.3. |
Витрачено коштів на придбання автобусів, які підвозять пасажирів до повітряного судна (тис. грн) |
– |
– |
– |
7.4. |
Назва підприємства-виробника, місце розташування та модель придбаних автобусів, які підвозять пасажирів до повітряного судна |
– |
– |
– |
8. |
Назва аеропорту та кількість працівників, задіяних до обслуговування осіб з інвалідністю, з них: |
20 |
20 |
20 |
8.1. |
пройшли навчання щодо особливостей надання транспортних послуг для осіб з інвалідністю, у тому числі з порушенням зору, слуху, які користуються кріслом-коляскою |
8 |
8 |
8 |
8.2. |
Назва та місце розташування організації, яка проводила таке навчання |
Громадська організація молоді з обмеженими можливостями «Гармонія» |
Громадська організація молоді з обмеженими можливостями «Гармонія» |
Громадська організація молоді з обмеженими можливостями «Гармонія» |
9. |
Кількість осіб з інвалідністю перевезених повітряним транспортом, з них: |
– |
– |
– |
9.1. |
які користуються кріслом-коляскою |
– |
– |
– |
10. |
Назва аеропорту та сума витрачених коштів на здійснення заходів щодо створення належних умов для доступу осіб з інвалідністю до інфраструктури аеропорту (тис. грн) |
– |
– |
– |
11. |
Наявність/виконання планів будівництва, реконструкції, капітального ремонту з урахуванням вимог доступності для осіб з інвалідністю |
– |
– |
Розпочато реконструкція аеровокзалу аеропорту «Вінниця» |
- Інформація щодо пішохідних переходів у м. Вінниці
№ з/п |
Найменування |
2019 рік |
2020 рік |
2021 рік |
2022 рік |
1. |
Всього наземних пішохідних переходів, з них: |
802 |
816 |
842 |
851 |
1.1. |
пристосованих для користування осіб з інвалідністю |
794 |
810 |
836 |
848 |
2. |
Всього підземних пішохідних переходів, з них: |
3 |
3 |
3 |
3 |
2.1. |
пристосованих для користування осіб з інвалідністю, з них: |
– |
– |
– |
– |
2.1.1. |
облаштовано підйомним пристроєм |
– |
– |
– |
– |
3. |
Всього надземних пішохідних переходів, з них: |
– |
– |
– |
– |
3.1. |
пристосованих для користування осіб з інвалідністю, з них: |
– |
– |
– |
– |
3.1.1. |
облаштовано ліфтом |
– |
– |
– |
– |
4. |
Всього встановлено (облаштовано) світлофорів спеціальними звуковими пристроями із звуковими сигналами для створення безпечних умов руху для осіб з порушенням зору |
125 |
132 |
178 |
179 |
5. |
Кількість звернень, які надійшли від осіб з порушенням зору та громадських організацій, які опікуються питаннями осіб з інвалідністю, щодо встановлення (облаштування) світлофорів спеціальними звуковими пристроями із звуковими сигналами для створення безпечних умов руху для осіб з порушенням зору |
1 Озвучення світлофорного об’єкту Г.Успенського – 8-го Березня |
1 Озвучення світлофорного об’єкту пл. Гагаріна |
1 Озвучення світлофорного об’єкту вул. Сергія Зулінського |
– |
5.1. |
Результати розгляду звернень |
Вирішено позитивно |
Вирішено позитивно |
Вирішено позитивно |
– |