За 2022 року до Управління адресовано 189 звернень громадян, з яких розглянуто 183, проте з урахуванням звернень, надісланих у кінці 2021 року всього розглянуто 194 звернення. За відповідний період 2021 року отримано 471 звернення громадян, з яких розглянуто 445.
На зменшення кількості звернень вплинула, зокрема розпочата російською федерацією військова агресія.
Переважна більшість звернень спрямовується до розгляду через Урядову «гарячу лінію».
Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період щодо:
- відновлення автобусних маршрутів;
- дотримання графіку руху автобусів;
- відмови у продажу квитків для пільгових категорій населення;
- необхідності робіт з відновлення доріг загального користування місцевого та державного значення;
- ремонту вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області;
- обрізки насаджень в межах смуги відведення доріг загального користування;
- встановлення дорожніх знаків;
- фінансування дорожніх робіт та якість їх виконання;
- надання роз’яснень з питань, які належать до компетенції Управління.
Розгляд питань стосовно планування та здійснення робіт з ремонту доріг загального користування місцевого значення здійснюється за участі балансоутримувачів:
- автомобільні дороги загального користування місцевого значення – Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»;
- автомобільні дороги загального користування державного значення– Служба автомобільних доріг у Вінницькій області.
Питання роботи зі зверненнями громадян являється пріоритетним у діяльності Управління та спрямоване на безумовне забезпечення виконання вимог законодавства про звернення громадян, ґрунтовний та всебічний розгляд порушених питань та інформування заявників у терміни, визначені чинним законодавством.