Наразі триває кампанія декларування за 2021 та 2022 роки, яка завершується 31 січня 2024 року. Крім того, від початку 2024 року і до 31 березня 2024 року включно публічні  службовці мають подати декларації за 2023 рік. 

Ухвалений Верховною Радою України Закон № 3384-ІХ, яким відновлено декларування, вніс низку змін до правил та строків подання декларацій. 

Зокрема, зміни стосуються подання виправленої декларації. Відтепер, якщо ви виявили помилку у вже поданій декларації, подати виправлену можливо впродовж 30 днів після подання декларації, проте лише один раз.

Раніше декларант мав можливість подати виправлену декларацію до трьох разів упродовж семи днів після подання декларації.

Детальніше про те, як подати виправлену декларацію або повідомити НАЗК про самостійно виявлені помилки у вже поданій декларації після спливу 30-денного строку читайте у п. 2 роз’яснень.

Звертаємо увагу, що надання письмової відповіді Національним агентством на лист / повідомлення в персональному електронному кабінеті Реєстру про виявлені недостовірні відомості в декларації законодавством не передбачено. Водночас подані таким чином відомості мають бути розглянуті НАЗК під час повної перевірки цієї декларації, у випадку їх подання до початку проведення повної перевірки декларації.