Під час проведення апаратної наради 2 листопада 2020 року, начальник управління розвитку територій та інфраструктури облдержадміністрації Марія Зонова повідомила, що з метою забезпечення своєчасного початку та стабільного проходження осінньо-зимового періоду 2020-2021 років в області організовано та виконано весь комплекс необхідних організаційно-технічних заходів.
Традиційно виконання підготовчих робіт розпочалось одразу після завершення минулого опалювального сезону та проводилось згідно із розпорядженням голови облдержадміністрації №365 від 04 червня та розпорядження Кабінету Міністрів України №916-р від 22 липня.
Рішення про початок опалювального сезону приймається виконавчими органами сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями виходячи з кліматичних умов на відповідній території. А саме, при стійкому дотриманні середньодобової температури повітря протягом трьох діб +8°C.
Опалювальний сезон може розпочинатись раніше по окремим соціальним закладам, для дотримання санітарно-гігієнічних норм щодо забезпечення температури в приміщеннях з постійним перебуванням людей. В такому випадку рішення про початок опалювального сезону може бути прийнято за зверненнями керівників відповідних бюджетних закладів.
Марія Зонова зазначила, що контроль за ходом підготовки до опалювального сезону бюджетних закладів здійснювався спільно з профільними структурними підрозділами, зокрема департаментами освіти, охорони здоров’я, соціальної та молодіжної політики тощо. За результатами виконання робіт до зими комплексно підготовлено:
771 загальноосвітніх шкіл
779 дошкільних навчальних закладів
110 лікарняних установ
35 територіальних центрів соціального обслуговування, у складі яких діє 16 соціальних закладів обласного підпорядкування, в тому числі з постійним перебуванням людей.
Разом з тим, лише 30% багатоквартирного житлового фонду забезпечуються теплом від підприємств, решта – індивідуальними засобами.
Будинки з централізованим теплопостачанням розташовані в містах Вінниця, Ладижин, Бершадь, Могилів-Подільський.